Ostja nuriseb uue Maxima teeninduse üle

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima kauplus.
Maxima kauplus. Foto: Mihkel Maripuu

«Ümera Maxima töötab juba terve nädala ja sellest on juba saanud minu lemmik: iga kord sinna minnes, ootab mind ees mingi sekeldus. Selle eest pole seal igav,» kirjutas DzD.ee toimetusele nende lugeja Natalja. Naine oli häiritud töötajate käitumisest  laupäevase põlengu ajal, aga ka müüjate  ebaviisakasest.

Naine kurdab, et poe esimese külastuse ajal ignoreeriti teda valmistoiduletis. «Müüja vajutas pärast eelmise ostja lahkumist nii kiiresti järjekorranuppu, et ta lihtsalt ei märganud minu välja sirutatud kätt numbriga. Pärast tuli mul oodata, kuni teenindati mitut inimest, enne kui müüja hakkas minuga tegelema,» rääkis naine.

Teist korda sattus naine poodi just siis, kui oli põleng. «Katuselt tuli alla paksu musta suitsu, ja sain aru, et seal on lahti midagi tõsist, ning kahtlesin, kas mind poodi lastakse. Olles üllatunud, et kedagi kaubanduskeskusest ei evakueerida, otsustasin igaks juhuks küsida turvatöötajalt, kas poodi võib minna,» meenutas naine laupäevast vahejuhtumit. Talle vastati: «Jah, me teame, et me põletamine, kuid võite siseneda.»

Naise sõnul hämmastas teda mitte ainult töötajate, aga ka külastajate käitumine. «Inimeste pea kohal põleb katus, aga nad seisid rahulikult oma kaubaga järjekorras. Kas tõesti on asjad tähtsamad kui elu? Aru ma ei saa!» Ta lisas, et paari minuti pärast siiski hakati külastajaid evakueerima. Ühe neiu telefonivestlusest kuulis ta, et tuletõrjesignalisatsioon ei töötanud.

«Ka minu kolmas käik sellesse poodi ei möödunud sekeldusteta. Kassiir, ilmselt päris uus, unustas mulle tagastada kliendikaardi. Kuid mul veel vedas – sel hetkel tuli kassasse järgmine ostja, kes unustas sinna oma pangakaardi,» rääkis ta. Kassast eemal tšekki kontrollides avastas naine, et tema kaneelisaiadest oli saanud pirni omad ning ta oli maksnud 1,04 eurot enam. «Õnneks sain ma infolauast raha tagasi,» lisas ta.

«Maxima loosung – Hakkame vähem maksma – on hea, kuid paistab, et sama põhimõte kehtib ka poe palgapoliitikas. Töötajad on ebaviisakad, suhtlevad ostjatega mitte just kõige meeldivamalt, petavad. Ilmselt sellise palga eest nii tööd tehaksegi,» arvas ta. Naise sõnul tahab ta kõiki selle poe külastajaid hoiatada, et madalad hinnad madalateks hindadeks, aga valvsust ei maksa seal kaotada.

Maxima poe pressiesindaja Erkki Erilaiu sõnul oli põleng poe katusel, aga suits ja tuli poe siseruumidesse ei jõudnud. Seetõttu ka häiresüsteem ei töötanud. Ta kinnitas, et mitu korda aastas toimuvad õppused, kus õpetatakse töötajaid käituma tulekahju ja muude probleemide korral. Esmaspäeval toimus Ümera poes häiresüsteemi kontroll ja see käivitus ning kohale tulid nii politsei kui ka päästjad.

Pressiesindaja sõnul on teeninduskvaliteet nii nende kui ka kõikide teiste poodide jaoks väga oluline. «Jaekaubandusturu karmis konkurentsis tuleb pakkuda mitte ainult madalaid hindu, vaid ka head teenindust, kuna muidu pole võimalik hoida kinni seniseid kliente ja meelitada juurde uusi.»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles