Prisma hakkab koduleheküljel avaldama kauplusekettide hinnavõrdlust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma toidupood.
Prisma toidupood. Foto: Kaarel Tigas/ Õhtuleht

Eesti esimese jaeketina hakkas Prisma Peremarket jagama tooteinfot reklaamkataloogide asemel oma kodulehel, kus näidatakse püsivalt pea 4000 toodet.

Muuhulgas hakkab kodulehel ilmuma regulaarselt ka suuremate jaekettide hinnavõrdlus, mida koostatakse kaupluste ostutšekkide põhjal.

«Tänapäeval otsitakse vajalikku infot kaupade kohta reklaambrošüüride asemel internetist,“ ütles Prisma Peremarketi veebilahenduste juht Reigo Rahumäe. «Kui hetkel on võimalik leida meie kodulehelt pea 4000 erinevat toodet, siis eesmärgiks on kodulehel olevate toodete arvu järk-järgult suurendada ja kasvatada see paarikümne tuhandeni.»

Uuel leheküljel on üleval ka valik erinevaid retsepte, kus on lisaks toote valmistamisõpetusele toodud ka roa toiteväärtus. Samuti on võimalik koostada elektroonilist ostunimekirja, mis asetab tooted samasse järjekorda, kui on toodete paigutus külastatavas kaupluses. Kõiki lehel olevaid tooteid on klientidel võimalik kommenteerida.

Prisma hakkab regulaarselt oma kodulehel tegema ka suuremate jaekettide hinnavõrdluseid, mida koostatakse sama kuupäeva ostutšekkide põhjal võrreldavatele toodetele. «Selleks, et tagada oma lubadus ja olla soodsaima hinnaga kauplusekett, võrdleme pidevalt toodete hindu. Koos uue kodulehega, hakkame hinnauuringutest saadavat infot ka oma klientidega jagama,» sõnas Rahumäe.

Uus kodulehekülg valmis koostöös ADM Interactive'iga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles