Veebipood Quum lollitab kliente

Sirje Niitra
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veebipood quum.eu kodulehekülg.
Veebipood quum.eu kodulehekülg. Foto: Tarbija24

Veebipood Quum on püstitanud omalaadse rekordi – viimase kolme kuuga on netikaupluse peale tarbijakaitseametisse kaevatud 91 korda, kirjutab Õhtuleht.

«12. juulil tellisin ja 14. juulil kandsin raha üle. Pidin kauba nädalaga kätte saama, sest sooduspakkumised on neil kohe laos olemas,» räägib Svetlana, kuidas ta tänaseni internetipoega Quum kempleb.

«Kõik asjad, mis ma tellisin, olid tähtpäevadeks ja kuna need on möödas, siis ma tahan raha tagasi, aga seda ma ka ei saa,» on Svetlana mures, et ta ei näegi enam oma 114 eurot.

Quumi tegevjuht Sven Palm tõrjub süüdistusi ja kinnitab, et põhjus on ettevõtte välispartneris, kes ei ole suutnud kaupa saata, kuigi ettemaks on tehtud.

Svetlana meelest on see aga kui hinge sülitamine, et internetipood, kust ta juba petta on saanud, saadab talle reklaame edasi. Svetlana kirjutas tarbijakaitsesse ja kavatseb pöörduda ka politseisse.

Tarbijakaitseamet on veebipoe Quum lisanud oma musta nimekirja, kuna ettevõte jätkab probleemidest hoolimata aktiivset reklaamitegevust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles