Lugeja küsib: miks maksab tasuta lapsepilet 1 euro?

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

Bussipiletite portaali Tpilet kasutajal tekkis küsimus, miks peab ta tasuta lapse pileti eest maksma ühe euro?

Postimehe lugeja püüdis osta uue portaali Tpileti vahendusel bussipiletit endale ja eelkooliealisele lapsele. «Aga kui piletid ostukorvi panen, siis märgib hinnaks 1 euro (broneerimistasu). Vanasti vähemalt bussijaamast ostes sai tasuta koha ikka tasuta,» kirjutab lugeja Merike.

Tallinna bussijaama juhatuse assistent Viivian Taal selgitas, et selline tasu tuleneb uuest süsteemist. «Varasemalt polnud nimelt läbi veebikeskkonna nö nullpileteid üldse võimalik osta, sest süsteem lihtsalt ei lasknud tasuta pileteid müüa. Nüüdseks oleme aga uues süsteemis saanud tekitada sellise lahenduse, et pileti saab osta läbi interneti, kuid sellisel juhul peame lisama sinna nö broneerimistasu 1€,» rääkis ta.

Taal lisas, et kuna varasemalt tuli neile palju tagasisidet just selle kohta, et netist neid pileteid ei saanud, siis see oli nüüd lahendus inimeste muredele.

«Juhul kui see pilet aga otse kassast ostetakse, siis broneerimistasu loomulikult ei tule ning maksumus on 0,00€,» kinnitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles