Jalatsifirma jätab oma kliente pidevalt hätta

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti ostjad on tihti hädas lagunevate jalatsitega.
Eesti ostjad on tihti hädas lagunevate jalatsitega. Foto: SCANPIX

Ostjad on hädas jalatsipoega Morande Shoes OÜ, kes algselt on nõus küll jalatseid remontima, aga pärast ebaõnnestunud parandust keeldub raha tagasimaksmast.

Tarbijakaitseameti teatel on jalatsite puhul on põhjust välja tuua ettevõte Morande Shoes OÜ, kes ei täitnud kolmel korral ameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni otsuseid. 

«Firma oli küll algselt nõus defektiga jalatseid parandama, kuid keeldus pärast ebaõnnestunud remonti jalatsite ümbervahetamisest ja raha tagasimaksmisest,» selgitas ameti pressiesindaja Epp Joala  Tänaseks on kingakaupluste Dream King, La Vita ja Vip King omanikfirma Morande Shoes OÜ tarbijakaitseameti musta nimekirja kantud viiel korral – täitmata on ka juulis ning jaanuaris tehtud tarbijakaebuste komisjoni otsused.

Augustis sai tarbijakaitseamet kokku 3428 tarbijate pöördumist. Kõige rohkem tekitas inimestele probleeme internetikaubandus (239 pöördumist), teisele ja kolmandale kohale jäid  jalatsid (154 pöördumist) ning turismiteenused (127 pöördumist).

Internetikaubanduses oli murelapseks kosmeetikatoodetega kauplev veebipood quum.eu, mille kohta laekus kolme kuu jooksul üle 100 pöördumise. Teine probleemne e-kaupleja oli hansapost.ee. Tarbijad kurtsid, et hansapost.ee ei võimalda neil kasutada 14-päevast taganemisõigust. Selle asemel pakub ettevõte tagasisaadetud toote remontimist. Amet on alustanud kaupleja suhtes väärteomenetlust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles