Lugeja küsib: mida peaks tegema eelmise elaniku nimele tulnud kirjaga?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postipakk. Pilt on illustreeriv.
Postipakk. Pilt on illustreeriv. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Mida populaarsemaks muutub üürikorterites elamine, seda rohkem saadakse postkastidesse ka eelmiste elanike kirju ja väikepakke.

Üks lugeja pöörduski meie poole küsimusega, et mida teha võõrale inimesele aga samale aadressile tulnud saadetisega?

Vastab Eesti Posti avalike suhete juht Inge Suder:

Klient võib tagastada kirja postiasutusse ja meie tagastame saadetise saatjale märkusega «ei ela aadressil». Või siis võib klient saadetise ise panna kirjakasti (mitte postkasti) ja kirjutada vastava märkuse sinna peale.

Muidugi, kui klient soovib ise saajaga ühendust otsida, siis ta võib ka seda teha. Aga sageli ei ole uutel omanikel eelmise elaniku aadressi ja kontakti ei leita. Meie tagastame paki saatjale ja tema saab juba ise aadressandmed täpsustada, parandada.

Kindlasti peaks elukoha vahetusest Eesti Posti teavitama info@post.ee, siis saame saadetised suunata juba uuele aadressile.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles