Statoil rajab jalgrataste hooldusalad

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoili jalgratta hooldusala
Statoili jalgratta hooldusala Foto: Liis Treimann

Septembri alguses rajas Statoil Tallinnas Haabersti ringil asuvasse tanklasse pilootprojektina esimese ratta hooldusala, kevadel plaanitakse taoliste hooldusalade ehitamist ka teistesse linna kütusejaamadesse.

«Tegelikult on tegemist puhtalt pilootprojektiga. Suurem plaan oli sellega välja tulla kevadel, kui rattahooaeg algab. Kuna oli võimalus seadmed juba nüüd sügisel saada, siis panime hooldusala püsti ja vaatame, kas ja kuidas see klientidele meeldib,» selgitas Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts.

Ratta hoolduspunktis on võimalik pumbata rehvi, pesta käsitsi oma ratast ning kasutada olemasolevat mutrivõtmete komplekti. Ratta mugavamaks hooldamiseks ja pesemiseks on loodud spetsiaalne rattapukk. Seega saab Pautsi sõnul teha oma rattale kiire hoolduse.

«Inimesed otsivad seoses ummikutega paratamatult paremaid lahendusi, kuidas linnas liikuda. Kui vaadata Kesk-Euroopat või eriti Skandinaaviat, siis järjest rohkem sõidavad inimesed linnades just ratastega, mis on ühest küljest keskkonnasõbralik ning teisalt annab ka inimesele endale hea füüsilise koormuse. Meie linnapilti jälgides on ka siin jalgrattureid üha rohkem liikumas,» arutles Pauts.

Hoolduspunkti eelis oleks hea läbikäidav asukoht. Erinevalt rattapoest ei peaks seisma järjekorras ega kokku leppima kindlat aega. Pauts lisas: «Lõpuks on meie tahtmine ja soov ka hooldusjaama juurde ehitada rattahoidla, et kui inimene oma ratast hooldama tuleb ja midagi osta soovib, on tal võimalik ratas kinni panna.»

Taani, Norra ja Rootsi linnade Statoilides on taolised ratta hooldusalad juba küllaltki levinud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles