Rimi hakkab klientidele eelmiste ostude põhjal allahindlusi tegema

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kliendikaardid.
Rimi kliendikaardid. Foto: Mihkel Maripuu

Rimi paigaldab poodidesse terminalid, mille kaudu klient saab varasema ostuajaloo põhjal personaalseid sooduspakkumisi.

Terminalis tuleb end kliendikaardiga registreerida ja seejärel saab välja printida sooduspakkumised. Igal nädalal saab püsiklient terminalist kuus sooduspakkumist.

Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Batsi sõnul on tänasest terminalid juba igas Rimi kaupluses olemas. Olenevalt poe suurusest on neid kaupluse kohta 1-3.

Kõik terminali-pakkumised on müügisaalis tähistatud, kuid seda, missugusele kuuele märgitud tootele kehtib erihind, näeb Rimi kliendikaardi omanik terminalis kaardi sisestamisel.

Personaalsed terminalipakkumised tehakse kliendi ostuajaloo põhjal, mis on koostatud kliendikaardiga tehtud ostude põhjal. «Kui sa oled näiteks harjunud igapäevaselt ostma kohupiimakreeme, siis piimatoodete grupist me teile neid pakkumisi ka teeme,» rääkis Bats.

Äsja kliendikaardi saanud uus klient saab samuti terminalipakkumisi, kuid need valib talle välja Rimi. Ostuajaloo põhjal tulevad pakkumised Batsi hinnangul uuele kliendile umbes kuu aja pärast.

Terminalipakkumised on lisasoodustused ning alles jäävad ka üldised soodustused ja need pakkumised, mis saadetakse püsiklientidele kirja teel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles