Levinumad valed, mida lennureisijad kasutavad

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Istekoht on paljudele reisijatele oluline.
Istekoht on paljudele reisijatele oluline. Foto: SCANPIX

Lennureisijad on välja mõelnud igasuguseid valesid, et endale lennukis parem istekoht kindlustada, selgus hiljutisest uuringust.

Reisibroneerimissaidi lastminute.com.au poolt läbi viidud uuringust nähtub, et 5700st vastajast 16 protsenti on valetanud lennupersonalile, et saada endale lennukis parem istekoht või pääseda äriklassi, vahendab news.com.au. Neist 44 protsendil on see ka õnnestunud.

Näiteks on paarikesed luisanud, et nad on värske abielupaar, kes peavad oma mesinädalaid. Samuti on valetatud, et kannatatakse lennuhirmu all või et ollakse parajasti teel matustele. «Rasedad» on toonud vabanduseks hommikuiivelduse ning «pruudid» on koguni luisanud, et on teel oma pulma.

Näiteks väitis üks uuringus osalenutest, et ta luiskas kunagi lennufoobia kohta, paludes seetõttu lennupersonalilt luba istuda oma sõbra kõrvale.

Teine tunnistas, et on valetanud, et tema jalalt eemaldati just kips. «Teesklesin, et mul on valulikud jalakrambid,» ütles ta.

Lastminute.com.au esindaja Louise Ryan sõnas, et enamasti valetatakse tervise kohta, kas on siis mõni füüsiline vigastus või haigus või ka lennuhirm.

«Kindlasti on õigemaid meetodeid, kuidas endale parem istekoht kindlustada, näiteks saades mõne kindla lennufirma püsikliendiks, jõudes lennujaama varakult või valides lendamiseks rahulikuma aja,» sõnas Ryan.

«Teiseks võimaluseks on endale meelehead teha ja osta äriklassi pilet. Nii on kindlustatud mugav istekoht, hea söök ja šampanja,» lisas ta.

Hinnavahe turisti- ja äriklassi vahel on muidugi suur. Samas on äriklassis rohkem jalaruumi, suuremad istmed, hea toit, alkohol ja personaalne teenindus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles