Lugeja küsib: miks kingapood hindadega trikitab?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Lugeja foto

«Märkasin veebruaris NS Kinga kaupluses suuri silte, mis kuulutasid kuni 70-protsendisest allahindlusest. Poodi astudes leidsin peagi ideaalsed saapad. Lähemalt uurides avastasin hinnasildi alt omakorda teise hinnasildi. Alumisel hinnasildil oli hind 93.95 eurot, kliendikaardi hind 89.25 eurot. Pealmisel sildil 109.95 eurot, hind kliendikaardiga 104.45 eurot. Miks pood nii teeb?» küsib lugeja.

Vastab NS Kinga esindaja.

Uurides asjaolu selgus, et hinnalipikud olid osaliselt korduval kasutusel. Olemasolev hind kuulub müüdavale kaubale ja kauba artiklile. Õigest hinnasildist läbikumav hind ja artikkel kuulub teise artikliga jalatsile, mis on ka osaliselt nähtav ning mis on odavama hinnaga.

Kõiki kaupluse töötajaid on antud olukorrast informeeritud, et ei juhtuks sarnast kahetsusväärset olukorda.

Kuna kõikidele jalatsitele kehtis antud perioodil allahindlus kliendikaardiga miinus 70-protsendiline allahindlus, siis tarbija poolt leitud saapad kliendi kaardi omamisel maksaksid talle 31.50 eurot (summast 104.45) ja ilma kliendikaardita 36.75 eurot (miinus 65 protsenti ostusummast).

Vabandame tekkinud olukorra pärast ja loodame, et sellist eksitavat olukorda rohkem meie poodides ei teki.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles