A Le Coqi maheõlu kaob turult

Gert D. Hankewitz
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Organic.
Organic. Foto: A. Le Coq

A Le Coqi tänavu veebruaris turule toodud maheõlu Organic kaob peagi turult. Ettevõte üritab juba nädalaid õlle laovaru vähendada, müües seda teatud kauplustes allahindlusega.

Joogitootja on mitu nädalat müünud mainitud õlut teatud kauplustes küll 39 ja möödunud nädalast ka 35 sendiga. Õllesõbrad teavad, et tavaliselt allahindlusega õlut alla 55 sendi ei müüda.

A Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik ütles, et ettevõte tahab vähendada õlle laovaru ning tulevikus selle tootmine lõpetada. Täpset ajakava turundusjuht ei öelnud.

Organic tuli turule tänavu veebruaris kui esimene maheõlu, mille valmistamisel on kasutatud mahepõllumajanduses kasvatatud linnaseid ja humalaid. Sestap küsiti õlle eest ka algselt 95 senti.

A Le Coqi juht Tarmo Noop märkis veebruaris, et mahetooted on populaarsust kogumas terves maailmas. Täna ütles firma turundusjuht, et Organic ei suutnud suurendada mahetoodete tarbijaskonda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles