Säästukaardi kadumine võib viia Prismalt osa kliente

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma lahtiolekuajad jäävad samaks.
Prisma lahtiolekuajad jäävad samaks. Foto: Toomas Huik

Tallinnas Kristiine keskuse lähedal elav Marit Tamm rääkis Tarbija24.ee'le, et Säästukaardi kadumine Prisma kauplustest võib panna teda oma kodupoodi vahetama. Ka Väike-Õismäel elav Eeva Kamps eelistas seni Prismat just boonuskaardi pärast.


Kuigi summa, mis Tamm kaks korda aastas oma Prismas sooritatud ostude pealt tagasi sai, polnud väga suur - umbes 300 krooni ringis - mõjutas see oluliselt tema poe-eelistusi.

«Kui mul on ikka valida, kas ma lähen Prismasse või mujale, siis ma valin Prisma - kui hinnad on enam-vähem samad, siis loomulikult ma valin poe, kus ma saan pappi tagasi,» rääkis ta.

Tamm arvas, et nüüdki ei lõpeta ta Prismas käimist päris ära, kuid ilmselt jälgib vähem, millisesse poodi minna. Samas tekib tal nüüd enda sõnul valik, kas minna Kristiine Prismasse või Sõpruse Rimisse, sest mõlemad asuvad tema kodust umbes sama kaugel. Sõpruse Rimi eelisena tõi ta aga autojuhina välja mugavama parkimise.

Tamme näol on tegemist teadliku püsikliendikaardi kasutajana, kes küsib kõikides poodides, mis kaart seal kehtib. «Tänane majandusolukord nõuab,» tõdes ta.

Säästukaarti kasutab ta väljaspool Prismat enda sõnul üsna aktiivselt ka apteegis, kuid ainult sel põhjusel ta sooduskaarti pikendada ei plaani - teisi toidupoode, kus see kehtiks, tal kodu lähedal ei ole.

Kui Prisma lubab pakkuda Säästukaardi boonuste asemel soodsat kaubavalikut, siis Tamme arvates võiks firmal siiski olla ka oma kliendikaart. «Mina ikka ootan, et tuleks uus kaart - soodsaid kaupu on anyway kogu aeg,» rääkis ta.

Boonus tõi poodi

Ka Väike-Õismäel elav Eeva Kamps, kes on olnud Säästukaardi omanik juba üle viie aasta, on boonussüsteemi kadumise pärast pettunud. Kuna Rocca al Mare Rimi ja Prisma on mõlemad tema kodule lähedal, eelistas ta Prismat just Säästukaardi tõttu. 

Samuti selgub Tarbija24.ee lugejate kommentaaridest, et paljud võivad boonussüsteemi kadumisel Prismas käimisest loobuda. «Boonus oli tõesti üks argumente, miks ma oma autonina Prismasse keerasin ikka,» kirjutas üks lugeja. «Mina näiteks sain boonust stabiilselt 1200 kr enne jaanipäeva ja jõule. Väga mõnus oli,» lisas ta.

Üks kommenteerija mainis, et tema ostud jäävad nüüd «selliseks, nagu isu ja vaja on». Siiani oli tal enda sõnul harjumuseks midagi juurde osta, et 50 või järgmised 50 krooni täis saaks, mille pealt boobus koguneb.

Samas tõi nii mõnigi lugeja välja, et Säästukaardist loobumine on õige otsus ning hinnad ka ilma selleta sõbralikumad kui teistes poodides.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles