Inglismaa pood mobiiliga lobisejaid ei teeninda

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobiiliga lobisejatel tuleb järjekorras teistele ruumi teha.
Mobiiliga lobisejatel tuleb järjekorras teistele ruumi teha. Foto: SCANPIX

Üks Suurbritannia pood otsustas, et leti ees mobiiliga rääkijaid enam ei teenindata.

Suurbritannias  Tauntoni linnas asuv pood võttis ette julge sammu, kirjutab Daily Mail. Pood pani üles teate, et müüjad ignoreerivad mobiiliga rääkijaid ja teenindavad nende asemel järgmist järjekorras seisjat.

Keelu kehtestamise idee tuli müüjatel Sharon Kiddil ja Sarah Holleyl, kes olid tüdinud ootamast, kuni ostjad oma kõne lõpetavad. «Asi on väga lihtne, kui keegi räägib mobiiliga, siis me teenindame järgmist klienti,» rääkis Sharon Kidd.

Müüja sõnul keelduvad inimesed letini jõudes kõnet lõpetamast ja kuna pood müüb ka lotopileteid, siis peavad ülejäänud järjekorras seisjad kaua ootama.

«Meil olid mõned inimesed, kes telefoniga rääkides ei pööranud tähelepanu sellele, mida me neile ütlesime ja hoidsid järjekorda kinni,» rääkis müüja.

Kiddi sõnul on ostjad uue korra üldiselt hästi vastu võtnud, kuid ta on kuulnud porisemist ning üks noor tormas poest välja karjudes «Käige põrgu!».

Müüja sõnul on neil samas palju positiivset vastukaja ning enamik ostjaid vabandab ja lõpetab ka kõne. «Inimesed ütlevad, et see on hea idee, sest on ebaviisakas rääkida telefoniga ja hoida järjekorda kinni,» sõnas müüja.

Poeomanik Hugh Duder toetab seda reeglit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles