Soodusmüük meelitas varakult ukse taha

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tehnikapoe ukse avamise ajaks oli kogunenud paras hulk ostuhuvilisi.
Tehnikapoe ukse avamise ajaks oli kogunenud paras hulk ostuhuvilisi. Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Poolsada inimest ei pidanud paljuks koguneda eile hommikul ootama Viljandi tehnikakaupluse Expert avamist, sest alanud soodusmüügil oli mõnd kodumasinat saadaval vaid paar eksemplari.


Mõni üksik ostuhuviline tutvus poes pakutavaga pikemalt, enamik oli kohale tulnud kindla sooviga, sest oli teinud valiku juba otsepostitusega koju tulnud reklaamlehe järgi.



Esimesel päeval osteti ära näiteks kõik kümme komplekti kõrvaklappe, mis olid 145 kroonilt hinnatud 35 kroonile. Populaarseks osutusid ka alla kolmesaja krooni maksvad tolmuimejad, kuid kõik need eile ostjat siiski ei leidnud.



Müüjate sõnul käis inimesi küll tavapärasest rohkem, kuid ebameeldivat tunglemist ja trügimist ei tekkinud.



Aktsiaseltsi Expert Estonia müügijuht Tarmo Pahk ütles, et firma proovib soo­dus­müügi kampaaniaid korraldada vähemalt kord kolme kuu jooksul. Kõne­alune müük kestab vaid kaks päeva, sest ettevõte on täheldanud, et lühike ja intensiivne kampaania toob kliendi kindlasti kohale.



Erilist tõmbenumbrit Pahk esile tõsta ei osanud. «Meie eesmärk on pakkuda kaupa võimalikult suures valikus ning tundub, et see plaan on õnnestunud,» lausus ta. Müügijuhi sõnul ei mahtunud postitatud reklaamleh­tedele kaugeltki kõik tooted, millest mõned on ostjale soodsa hinnaga saadaval lausa kuu lõpuni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles