Selveri kassajärjekorra seitsme minuti reegel tekitab segadust

Pirita Selver.

FOTO: Arno Saar / Õhtuleht

Selver kehtestas teenindusstandardi, mille kohaselt on kliendil õigus saada kogu ostukorvi sisu tasuta, kui ta asus järjekorda seitsmendana või kaugemale ja pidi kassa järjekorras seisma rohkem kui seitse minutit.

Tarbija24 lugeja aga tundis, et teda on petetud, kui ta mõned päevad tagasi Selverit külastas ja pärast 10-minutilist järjekorras seismist kaupa siiski tasuta kätte ei saanud. «Nagu oli arvata, on kuskil alati konks, nii ka siin,» kirjutas lugeja. «Kassiir teatas tuima näoga, et ma ei saa midagi, kuna kõik kassad ei tööta.»

Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul oli tegemist tõenäoliselt arusaamatusega, kuna seitsme minuti reegel ei kehti just siis, kui kõik kassad töötavad – kuna siis ei saa kauplus enam järjekordade pikkust kuidagi kiirelt mõjutada.

«Lisaks on elementaarne, et järjekorda ei tohi tekitada pahatahtlikult, näiteks nii et kõik inimesed liiguvad ühte kassasse, kuigi ka teised töötavad ning loomulikult ei saa korvi pärast tasuta kauba õiguse tekkimist asju juurde panna,» selgitas Vilu.

Tasuta ostukorvi õiguse tekkimisel peaks klient Vilu sõnul pöörduma infoletti, kus partnerkaardi alusel vormistatakse talle tasuta kaup. Kassapidaja tasuta ostukorvi vormistada ei saa.

«Juhul kui teiega ühendust võtnud kliendil olid loetletud tingimused täidetud, võib ta ostutšekiga sama kaupluse infoletti pöörduda. Saame turvalindilt situatsiooni taastada ning talle raha tagastada,» lisas Vilu.

Kevadel kaks nädalat kestnud kampaaniast, mille jooksul jagati välja 23 tasuta ostukorvi, sai Vilu sõnul nüüd teenindusstandard, millele lõpptähtaega ei seatud. Töötajate motiveerimiseks mõjutavad äraantud tasuta ostukorvid kaupluse üldist rahapotti, aga kassapidajad oma taskust ise midagi välja maksma ei pea.

Toimetus ootab lugejate küsimusi Saada küsimus

Populaarne

Tagasi üles