Vuntsikampaaniaga kogutud 2400 eurot läheb eesnäärmevähi teavituse bussituuriks

Oliver Kund
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vuntsid.
Vuntsid. Foto: Panther Media/Scanpix

Eelmisel nädalal toimunud vuntsikuu Movember 2012 lõpu-gaaladel Tartus ja Tallinnas koguti piletituluna 2400 eurot.

Kogutud raha abil on plaanis läbi viia eesnäärmevähiga seotud riskide teavituskampaania ning Tartu Ülikooli kliinikumi eesnäärmevähi ennetuskampaania bussituur 2013. aasta jaanuaris.

Novembrikuu jooksul toimunud vuntsikampaania eesmärk oli juhtida tähelepanu meeste tervisele ja eesnäärmevähiga seotud riskidele. Movember Eesti korraldaja Sten Skolimowski sõnul on oluline, et lisaks meestele endile tunneks nende tervise vastu huvi ka nende lähedased ja perekond, seetõttu on kampaania olnud suunatud võimalikult laiale publikule. 

Kampaania käigus viiekordistus Movember Eesti facebooki lehe jälgijate arv ning seal osaleti aktiivselt näiteks «nädala vuntside» valimistel. Lisaks Facebookis toimunud kampaania tegevustele aitasid teadlikkuse kasvatamisele kaasa ka teised temaatilised tegevused nagu näiteks «Vuntsikino» Sõpruse kinos ja Raadio 2 hommikuprogramm Silmad Lahti.

«Meie jaoks on tähtis, et meeste tervisest hoolimine ei oleks ainult Movembri raames päevakorras, tegemist on teemaga, mis peaks meil kõigil aastaringselt meeles olema – olenemata asukohast. Seetõttu korraldatakse ka Tartu Ülikooli kliinikumi poolt eesnäärmevähi ennetuskampaania bussituur 2013. aasta jaanuaris, mis peaks kaasa aitama teadlikkuse tõstmisele ka väljas pool suuremaid linnasid,» lisas Skolimowski.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles