iDeal kampaania

Elektriostja sekeldused Elektrumiga

Elektrumi reklaamplakat

FOTO: Teet Malsroos/Õhtuleht

Elektrumi hinnapakkumise kohta huvi tundud klient sai ettevõttelt vastuseks vaid kummalisi kirju. Ettevõte vabandab kliendi ees ning uurib vahejuhtumit.

Netiavarustes liigub ühe eraisiku ja Elektrumi vaheline kirjavahetus. «Avaldasin soovi 30.11.2012 liituda Elektrumi ühe paketiga.(aktiivne klõps). Tänaseks tagasisidet pole. Kas pean  midagi muud otsima või mida soovitate?» soovis võimalik tulevane klient teada.

«Hea, elektritarbija! Täname, et tunnete huvi Elektrumi elektripakkumiste vastu! 10. detsembrini, mis tähistab võimalust olla esimesena elektrituru avanemise juures, on  jäänud veel loetud päevad ja inimeste huvi elektrilepingute sõlmimise vastu elavneb iga päevaga aina enam. Me vabandame väga, kui vastus Teie päringule seoses sellega viibib, vastame Teile esimesel võimalusel. Kõige kiirem ja mugavam viis elektrilepingut sõlmida on endiselt Elektrumi e-teeninduses aadressil  www.elektrum.ee. Loodame, et leiate meie pakkumiste hulgast just Teile kõige sobivama.  Meeldivale koostööle lootma  jäädes, Teie Elektrum,» sai ta vastuseks.

Seejärel pöördus klient taas ettevõtte poole ning kurtis, et pole oma küsimusele vastust saada. «Tahtsin sõlmida lepingut aktiivne klõps ühe mõõtepunktiga (nimekirjas oli neid kaks). Teisega ei soovi ma sõlmida lepingut. Kustutada teda aga nimekirjast ei suutnud.  Kuidas seda teha?» küsis ta teises kirjas lisaks.

Vastuseks sai ta taaskord sama kirja, mis oma esimesele pöördumisele.

«Kas te lollitate mind?» küsis inimene, kui ta  kolmas kord ettevõttega meilitsi ühendust võttis, sest klienditelefonil ei õnnestunud tal ühendust saada ning ka oma kolmandale pöördumisele sai ta sõna-sõnalt sama vastuse, mis oma esimesele kirjale.

Ettevõte vabandab

Elektrumi pressiesindaja Priit Pruul tunnistas, et lihtsalt füüsiliselt ei jõuta kõigile kirjadele vastata nii kiiresti kui vajalik ja mõistlik oleks. «Saan Teile öelda, et meie klienditeenindus uurib kõnealust juhtumit just hetkel ning inimesele saadetakse veel tänase päeva jooksul vastus,» lubas ta.

«Käesoleva juhtumi puhul peab kahetsusega tõdema, et automaatvastuses oleks pidanud olema juures ka antud olukordades tavapärane nö noreply märge, mis oleks eeldanud, et klient antud vastusele enam omakorda ei vasta,» selgitas Pruul.

Pressiesindaja sõnul on selliseid juhtumeid teisigi olnud ning ettevõte suhtub neisse tõsiselt.  «Tegutseme jätkuvalt selle nimel, et oma klienditeenindust tõhustada – tunnistame, et kiirete aega tõttu on selles puudujääke, kuid püüame olukorda edaspidi adekvaatsemalt hinnata,» lubas ta.

Elektrum Eestil on telefoni ja e-posti teel klientidele vastamas  kuni 15 inimest päevas. Viis inimest neist tegelevad igapäevaselt lisaks ka veel juba laekunud lepingute ja päringutega. «Suurenenud koormuse tõttu palkasime just eelmisel nädalal ka inimesi ajutiselt juurde, et operatiivsemalt reageerida iga päevaga järjest suurenevale päringute ja lepingusõlmijate hulgale,» lisas ta.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles