Teada-tuntud salvokat enam poest ei leia

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veel paari aastat tagasi kõrgusid poodides nn salvo kelkude virnad.
Veel paari aastat tagasi kõrgusid poodides nn salvo kelkude virnad. Foto: Mati Hiis / Õhtuleht

Aastakümneid Eesti laste seas populaarset kelku ehk salvokat enam poest ei leia. Poed põhjendavad teada-tuntud disainiga kelgu kadumist erinevalt.

«Tarbijate huvi Salvo kelkude vastu on viimastel aastatel oluliselt raugenud,» selgitas Prisma pressiesindaja Kadri Lainas, miks nende poodidest enam salvokaid ei leia. Ka Maxima poest pole mõtet seda kelku tänavu otsima minna. «Viimati toodeti neid Lätis, kuid toote hind ja kvaliteet ei vastanud enam ootustele,» selgitas poepressesindaja Erkki Erilaid.

«Salvo kelkusid pole hankijatel pakkuda ja kahjuks ei saa me neid seetõttu ka müüa,» ütles Selveri pressiesindaja Annika Vilu. Ta lisas, et  Selveri valikus on üle 20 kelgu erinevas hinnaklassis ja erinevate lisadega. «Eelmise aastaga pole küll paslik võrrelda, sest lumeolud on erinevad, aga müük on kasvanud üle seitsme korra,» lisas pressiesindaja.  Kui esimese lume tulekul osteti palju just soodsama hinnaklassiga kelkusid, siis jõulude eel ja ilmselt jõuluvana kingikotile mõeldes on ostetud rohkem kallimaid rooli ja piduritega kelkusid.

Rimisse tuli hooaja alguses müügile kuusteist erinevat sorti kelke, nende hulgas traditsioonilised Salvo kelgud. Tellitud kogus oli paika pandud eelnevate aastate müükide järgi.  «Küll aga on kelkude müük sel aastal olnud pea 60 protsenti suurem ning seepärast ongi mõned sordid juba peaaegu läbi müünud,»  rääkis Rimi pressiesindaja Katrin Bats. Ta lisas, et  paraku pole kõigis kauplustes enam järel kõige soodsamaid Salvo kelke. «Oleme nõudlusest teadlikud ning tellimus lisakoguse järgi on juba teele saadetud,» kinnitas poeketi esindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles