Tarbijakaitseamet teatas täna, et STV oleks pidanud Kanal 2 näitamise lõpetamisest oma klientidele teada andma vähemalt kuu aega mitte paar päeva ette ning alustas seetõttu STV suhtes menetluse.
Tarbijakaitseamet alustas STV suhtes menetluse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lisaks on Tarbijakaitseamet seisukohal, et tarbijal on õigus STVga sõlmitud tähtajaline leping lõpetada sanktsioonideta ja valida endale teine teenusepakkuja.
Neljapäeva öösel vastu reedet kell 23.59.59 lülitas kaabellevioperaator STV oma 100 000 kliendil pärast luhtunud läbirääkimisi kanali edastamise hinna osas välja Kanal 2 pildi.