Bussijaama iseteenindusterminal võttis reisijalt viimase raha

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna bussijaama iseteeninduslikud automaadid.
Tallinna bussijaama iseteeninduslikud automaadid. Foto: Viktor Burkivski

Tallinnast Tartusse sõita soovinud Tiit jäi kehva seisu, kui bussijaama iseteenindusterminal tema konto broneeris ja piletit ei väljastanud.

20. detsembril Tartusse sõita soovinud Tiit läks pileti ostmiseks Tallinna bussijaama iseteenindusliku piletiautomaadi juurde, valis reisi sihtkoha ja pani automaati oma kaardi. «Ta lasi makse ära teha ja ütles seejärel, et võtke prinditud pilet. Piletit sealt välja ei tulnud,» rääkis Tiit.

«See masin võttis mu kontolt viimase raha ja piletit ka polnud,» kirjeldas reisija ebamugavat olukorda, mistõttu tuli nuputada võimalus uue pileti ostmiseks. Nii infotelefoni kui ka bussijaama infolaua töötajad nentisid Tiidule, et tegemist on tavalise probleemiga ja soovitasid tal e-maili teel konto väljavõte saata.

Samal päeval, 20. detsembril saatis Tiit Tallinna bussijaama e-maili koos oma konto väljavõttega ning palus summa tagasi kanda. Esialgsele kirjale ei vastatud, mistõttu kirjutas ta uuesti 3. jaanuaril. Summa lubati tagasi kanda viie tööpäeva jooksul. Seni pole talle raha veel tagasi kantud ning summa on kontolt maha arvestatud.

OÜ Tallinna Bussijaama juhatuse liikme Andres Osula teatel iseteeninduse automaadid hetkel ei tööta ning bussijaamas on väljas ka vastavad sildid. «Printereid ei ole siiamaani suudetud tööle saada, probleemiga tegeleb meil IT osakond.»

«Printerid küll töötavad, kuid mitte piisavalt usaldusväärselt, et me saaksime nad iseseisvalt tööle jätta. Kuna vahepeal olid pühad, siis polnud meil võimalust tootja tehasega kontakti saada,» nentis Osula.

Internetist ostetud piletid saab Osula kinnitusel siiski bussijaamas teistest printeritest kätte. Osula loodab, et probleem laheneb selle nädala jooksul.

«Kahjuks ei tulnud see halb üllatus meile heal ajal. Meil oli tegelikult eesmärk, et pühade ajal oleks varasema nelja kassa asemel avatud sisuliselt seitse kassat, aga kohe, kui automaadid üles panime, ei trükkinud printer pileteid korralikult välja,» rääkis Osula.

Osula lubas, et kõik inimesed, kellel masin on kontol summa maha arvestanud, saavad kahjud hüvitatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles