Lugeja nuriseb Rocca Al Mare Prisma kassasabade üle

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma kassad (Foto on illustreeriv).
Prisma kassad (Foto on illustreeriv). Foto: Raigo Pajula

Tarbija24 lugeja kurdab, et ehkki Rocca Al Mare kaubanduskeskuse Prismas on paarkümmend kassakohta, siis töös on neist korraga vaid kaks kuni kolm. Samal ajal ootajate saba aina kasvab.

«Käies seal mitmeid kordi nädalas enda tööajal oste sooritamas, häirib mind ammu kassapidajate nappus. Kui kassakohti seal on umbes 20, siis töötab neist korraga reeglina kaks-kolm maksimum! Hommikuti on aga veel hullem (kell 8:00-9:00) on avatud üks-kaks kassat,» kirjeldab üks lugeja Tarbija24 kaebusteraamatus.

Prisma klient toob välja, et sageli põlevad kassade numbrituled ka seal, kus kassa on tegelikult tühi. Ta on pöördunud ka infoletti, et küsida, miks põleb kolmes kassas numbrilamp, kuid vaid kaks kassat töötab. Vastuseks sai klient enda väitel, et kolmas kassapidaja on kohvipausil ja unustas tule kustutada.

«Parimal juhul on viis kassat korraga avatud, aga ka siis on järjekorrad igas kassas. Jääb alati jube kohutav tunne, et kassapidajat peavadki kliente teenindama ainult siis, kui on pidev järjekord. Kui järjekord oleks otsas, siis kassapidajat ei tohi vist neil seal niisama istuda ja oodata järgmist klienti, vaid kohe on kassapidajal muid tegemisi. Täielik konveier,» kirjutab klient.

Kaebusteraamatus leidub kliente, kes kurtjaga nõustuvad, aga ka neid, kes leiavad, et probleemi ei ole.

«Mina küll ei saa tööajal poes käia, probleem on arvan et kliendis. Mina olen rahul Prisma teenindusega, aga kujutan ette, et kui mul on kiire, kindlasti ärritun, kui ei saa toote eest kohe maksta. Palun olge inimesed sallivamad ja tegelege tähtsamate asjadega, vingumist on liiga palju,» kirjutab üks lugeja.

«Nagu ka antud kommentaariumis näha, ei ole kõikide klientide mulje Rocca al Mare Prismast siiski päris sama kui esmakirjutajal,»kommenteeris Tarbija24-le Prisma turundusjuht Kadri Lainas.

«Kindlasti võib kõikides kauplustes ette tulla olukordi, kui tekivad järjekorrad, olgu selle põhjuseks ootamatu töötajate haigestumine või mõni muu põhjus. Meie soov ja eesmärk on sama, mis meie klientidel - tahame, et Prismas-käik oleks võimalikult mugav ja ilma järjekordadeta. Vabandame väga, kui see meil alati ei õnnestu!» lisas Lainas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles