H&M meelitab naisi uue rõivabrändiga
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rootsi rõivakett H&M teatas täna, et hakkab kliente püüdma uue rõivabrändiga, mille poed tulevad seitsmesse Euroopa linna.
«Uus kaubamärk nimega & Others Stories pakub naistele suures valikus kingi, kotte, aksessuaare, rõivaid ja ilutooteid,» teatas firma väljaandele The Local. «Kevade jooksul avab & Other Stories esimesed kauplused Barcelonas, Berliinis, Kopenhaagenis, Londonis, Milanos, Pariisis ja Stockholmis.»
Samuti on bränd saadaval online-poodides Belgias, Taanis, Soomes, Prantsusmaal, Saksamaal, Itaalias, Hollandis, Hispaanias, Rootsis ja Suurbritannias.
H&Mist kihutas aastal 2011 mööda maailma suurim kiirmoe tooteid müüv Inditex, rõivapoe Zara omanik, mis on uutele turgudele kiiremini laienenud. H&M hoiab seega teist positsiooni.
H&M on püüdnud oma klientuuri suurendada ka seesuguste brändide, nagu COS ja Monki, pakkumisega, mis on mõeldud pigem vanemale ostjale. Seesugune taktika oli põhjustatud majanduskriisist, mis lõi valusalt noorte rahakoti pihta.
H&Mi hinnangul pakub uus moebränd eelkõige igavikulisi ja ajatuid kaupu laias hinnavalikus. Moeloojad on kollektsiooni tegemisel keskendunud nii kvaliteedile, detailidele kui ka mõistlikule hinnale.