H&M meelitab naisi uue rõivabrändiga

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
H&Mi pood Stockholmis
H&Mi pood Stockholmis Foto: SCANPIX

Rootsi rõivakett H&M teatas täna, et hakkab kliente püüdma uue rõivabrändiga, mille poed tulevad seitsmesse Euroopa linna.

«Uus kaubamärk nimega & Others Stories pakub naistele suures valikus kingi, kotte, aksessuaare, rõivaid ja ilutooteid,» teatas firma väljaandele The Local. «Kevade jooksul avab & Other Stories esimesed kauplused Barcelonas, Berliinis, Kopenhaagenis, Londonis, Milanos, Pariisis ja Stockholmis.»

Samuti on bränd saadaval online-poodides Belgias, Taanis, Soomes, Prantsusmaal, Saksamaal, Itaalias, Hollandis, Hispaanias, Rootsis ja Suurbritannias.

H&Mist kihutas aastal 2011 mööda maailma suurim kiirmoe tooteid müüv Inditex, rõivapoe Zara omanik, mis on uutele turgudele kiiremini laienenud. H&M hoiab seega teist positsiooni.

H&M on püüdnud oma klientuuri suurendada ka seesuguste brändide, nagu COS ja Monki, pakkumisega, mis on mõeldud pigem vanemale ostjale. Seesugune taktika oli põhjustatud majanduskriisist, mis lõi valusalt noorte rahakoti pihta.

H&Mi hinnangul pakub uus moebränd eelkõige igavikulisi ja ajatuid kaupu laias hinnavalikus. Moeloojad on kollektsiooni tegemisel keskendunud nii kvaliteedile, detailidele kui ka mõistlikule hinnale.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles