Taimetoitlane: Rimi pakub mulle sageli soodushinnaga liha

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aparaat kaupluses parimate pakkumiste tuvastamiseks.
Aparaat kaupluses parimate pakkumiste tuvastamiseks. Foto: Toomas Huik

Taimetoitlane kurdab, et Rimi personaalsete sooduspakkumiste hulgas on sageli ka liha, mida ta endale ise kindlasti ostnud ei ole.

«Mind väga häirib see, et Rimi ei arvesta oma turundusstrateegias kuidagi taimetoitlastega - pea iga kord pakutakse mulle nende terminalis soodushinnaga mõnda liha-, kala- või kanatoodet, mida ma ei ole sellest kauplusest kunagi ostnud ega kavatsegi osta,» kirjutab üks Tarbija24 lugeja kaebusteraamatus.

«Taimetoitlasi on tänases Eestis väga palju ja me moodustame suure segmendi tarbijaskonnast. Kas tõesti on nii raske täiendada oma infosüsteemi niimoodi, et taimetoitlased (ja nt ka teatud toitude suhtes allergilised isikud) saaksid kuskil kodulehel panna paar linnukest, et neile teatud laadi toite ei pakutaks?» küsib lugeja.

«Terminalis kuvatud pakkumiste puhul arvestab süsteem automaatselt iga kliendi ostuajalugu. Puhul, kui klient on teinud mõnes kategoorias oste, siis sellest kategooriast talle soodsaid pakkumisi ka tehakse. Antud juhul ei oska üksiasju antud kliendi kohta kommenteerida, ent meil on alust arvata, et keegi on kas tema kliendikaarti lihatoodete ostmisel siiski kasutanud või on ehk tal loodud grupikonto inimesega, kes selliseid tooteid oma kliendikaarti kasutades on ostnud,» pakkus Rimi Eesti Foods AS esindaja Katrin Bats.Viimasel juhul kuvatakse sarnased pakkumised kõigile grupi liikmetele.

«Samuti on võimalik, et kliendikaart on juhuslikult mõne teise kliendi omaga vahetusse läinud. Põhjuseid võib olla mitmeid ning ilma täpseid andmeid teadmata, pole võimalik ka asjasse selgust tuua,» lisa ta.

Samas terminalis kuvatakse peale terminalipakkumiste ka kuu aega vältavaid pakkumisi parimatele klientidele (neid saavad vaid valitud kliendid, mitte kõik).

«Nende analüüsimisel me nii detailseks ei ole läinud, kui seda terminalipakkumiste puhul. Need pakkud jõuavad kliendini reeglina ka posti või e-kirja teel ja klient on pakkumiste saamiseks ise nõusoleku andnud kliendikaardi taotlusvormi täites,» lisas Bats.  Seega, kui klient peab silmas kuupakkumisi, siis nende hulgas võivad mõned lihatooted tõesti olla.

«Kui klient neid edaspidi saada ei soovi, tuleks sellest Rimi kliendikeskusesse teada anda või teha vastav märgistus oma personaalsel kontol Rimi kodulehel,» ütles ta.

Rimi soovitab selgituste saamiseks pöörduda Rimi kliendikeskusesse.

Rimi paigutas eelmise aasta sügisel poodidesse terminalid, mille kaudu klient saab varasema ostuajaloo põhjal personaalseid sooduspakkumisi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles