Selver rikkus seitsme minuti reeglit kassapidaja sünnipäeva tõttu

Ostjad Selveri kassasabas.

FOTO: Elmo Riig /Sakala

Tallinna Marienthali Selveri klient ei saanud eile seitsme minuti reegliga tasuta ostukorvi, sest kassapidaja katkestas sünnipäeva tõttu müügi.

«Kell oli 16.30 ja ladunud õhtuseks söögiks toidukraami korvi, suundusin kassade poole. Nagu sel kellaajal ikka, oli kassades «meeldivalt» pikk järjekord. Võtsin siis ennast ka ritta ja siis tuli meelde reklaam, mida pidevalt lastakse: olles kassajärjekorras seitsmes ja oodates rohkem kui seitse minutit, maksab Selver ostukorvi raha tagasi,» kirjeldas klient sündmust oma Facebooki profiilil. Postitust on jaganud juba üle kahe tuhande inimese.

Kaheksandana järjekorras seisnud naine märkas, et kell oli 16.45. Ta silmas, et kolm kassat ei töötanud, mis oli ka tingimuseks, et seitsme minuti reegel kehtima peaks.

«Kell 16.50 oli ainult kolm klienti järjekorras vähemaks läinud ja olin kindel, et kahe minutiga ta minu ees olevat nelja inimest läbi lasta ei jõua. Siis järsku kassapidaja hüüdis: «Kassa kinni, kassa kinni,» jutustas naine edasi.

Nõnda jäi tasuta ostukorv saamata ja kõik sabas seisnud inimesed pidid kõndima teiste kassade järjekorda. Ent natukese aja pärast, kui rahvas oli lahkunud, tegi kassiir kliendi sõnul kassa uuesti lahti.

«Kirjeldatud olukord on õnnetu asjaolude kokkulangemine. Nimetatud kassapidajal oli eile sünnipäev. Kaupluse juhtkond soovis teda õnnitleda ning kutsus ta seetõttu kassast ära. Kindlasti tunnistame end siinkohal süüdi selles, et õnnitlemine leidis aset tipptunnil ning et kassajärjekorrad olid liiga pikad,» põhjendas Selveri avalike suhete juht Annika Vilu.

Vilu sõnul oleks kassapidaja pidanud küll järjekorra lõpuni teenindama, aga pahatahtlikkust tema tegevuses kindlasti polnud. «Samuti ei vasta tõele väide, nagu oleks kassapidaja pärast järjekorra laialiminekut kassa uuesti lahti teinud. Ta lahkus kassast, et võtta vastu lillekimp ja õnnitlused ning naasis samasse kassasse 13 minutit hiljem,» toonitas Vilu.

«Me ei tugine siinjuures vaid teenindaja enda väidetele, vaid turvalindile. Kliendil kahtlemata tekkis õigus tasuta ostukorvile ning oleme temaga selles küsimuses ka Facebookis ühendust võtnud. Meie soovitus on pöörduda selliste probleemidega alati infoletti, et asi kiirelt lahendada,» lisas Vilu.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada
Tagasi üles