Firma müüb kahe brändi nime all täpselt sama toodet

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pole vahet, kas kasutada pesuvedelikku Omo Color või värvilisele pesule mõeldud Bio Luvilit.
Pole vahet, kas kasutada pesuvedelikku Omo Color või värvilisele pesule mõeldud Bio Luvilit. Foto: Panther Media/Scanpix

Värvilisele pesule mõeldud pesuvedelikul nimega Bio Luvil on täpselt sama koostis pesuvedelikuga Omo Color. Mõlemad brändid kuuluvad firmale Unilever Finland Oy, mis tunnistab, et inimesed valivad toodet brändi järgi.

Unilever Finland Oy esindaja Kaisa Virtanen kinnitas, et värvilisele pesule mõeldud pesuvedelike Omo Color ja Bio Luvil koostised on täpselt samad, kirjutab Savon Sanomat. Mõlemad brändid kuuluvad Soome firmale Unilever Finland Oy.

«Erinevatel toodetel on erinevad ostjad, mistõttu Omo tarbijad ei puurgi osta Bio Luvilit või ka vastupidi,» lisas Virtanen, kelle kinnitusel võibki sellepärast olla nii, et mitmetel müügil olevatel toodetel on sama koostis, aga erinev brändi nimi.

Tarbijal tekib ajaga brändi vastu lojaalsus. «Tarbija valib toodet brändi järgi,» kinnitab Virtanen.

Omol on võrreldes Bio Luviliga ostjaid rohkem, kuna ka kaubamärk on veidi vanem.

Virtaneni sõnul tahetakse kliendile pakkuda parimat välja töötatud koostist ja järelandmisi ei saa teha ühegi brändi puhul.

Ka pakendid on pesuvedelikel äravahetamiseni sarnased. Vaata siit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles