Kanal 2 kadumise tõttu lepingu lõpetanud STV kliendilt nõutakse trahvi

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kanal 2 kadumise tõttu on juba paljud kliendid jõudnud konkurentide poole üle minna.
Kanal 2 kadumise tõttu on juba paljud kliendid jõudnud konkurentide poole üle minna. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Detsembris oma valikust Kanal 2 kaotanud kaabellevioperaator STV sai kanali küll jaanuari lõpuks tagasi, kuid ei lubanud vähemalt osadel pettunud klientidel niisama lihtsalt ära jalutada.
 

Jaanika Pagil oli STV klient juba 2003. aastast ning 2011. aasta oktoobris otsustas ta sõlmida lisalepingu, kuna sai kampaania korras STVlt tasuta uue digiboksi ja kaheks kuuks Viasati lisakanaleid tingimusel, et kasutab paketti vähemalt 24 kuud, kirjutab Õhtuleht.

Kuna Kanal 2 on Pagilile üks olulisemaid kanaleid, arvas ta, et STV rikkus ühe kanali kadumisega lepingutingimusi esimesena. Seega otsustas ta seadmed STV-le tagastada, kuid operaator keeldus neid vastu võtmast ja saatis Pagilile arve nii seadmete kui paketi alguse tasuta kanalite eest.

«Kui tarbijal oleks sõlmitud tähtajaline leping ainult meiega, siis oleksime nõus lõpetama lepingu ennetähtaegselt tingimusel, et klient tagastab seadmed täiskomplektsuses, kuid antud juhul oli tarbijal sõlmitud leping ning ta omas ja omab kohustusi kolmandate osapoolte ehk Viasati ees,» selgitas STV juht Erik Reinaru.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles