Kliendi väitel kadus autopesulas sõidukilt koos mustusega ka värv

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoil autopesula Pärnus.
Statoil autopesula Pärnus. Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

Statoili kampaania, mis võimaldas paagi täistankimisel osta autopesu 40 protsenti soodsamalt, meelitas pesulasse autoomaniku, kes nüüd oma otsust kibedasti kahetseb.

Klient märkas hommikul, et pärast hilisõhtust pesulas käiku oli autolt survepesu tagajärjel värv kohati suurte tükkidena maha koorunud, kuid remondi peab autoomanik nüüd ilmselt ise kinni maksma, kirjutab Õhtuleht.

Jaanus-Juhan esitas värvikahjustuse kohta avalduse ettevõttele AS Statoil Fuel & Retail Eesti, kes võttis kaebust tõsiselt ja kutsus kliendiga kohtumisele ka pesula hooldusfirma Tamway esindaja.

Pärast Tamwaylt raporti saamist teatas aga ettevõte, et nemad endal süüd kliendile kahju tekitamises ei näe, sest kahjustustest on näha, et auto lakikiht on ebakvaliteetne, mistõttu tuli see ka pesu käigus lahti.

Ühtlasi kinnitab hooldusfirma, et Viimsi Statoili teenindusjaamas asuv automaatpesula on tehniliselt korras ning vastab kõigile automaatpesulale kehtestatud nõuetele.

Jaanus-Juhan näeb aga siiski süüd Statoilil ja Tamwayl, sest on sama autot korduvalt pesemas käinud ühes teises pesulas, kus ei ole mitte midagi juhtunud.

Nüüd ei jäägi Jaanus-Juhanil muud üle, kui lasta ära hinnata, kui kalliks läheb rikutud auto ülevärvimine.

Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts pidas vajalikuks anda Tarbija24-le Õhtulehe artikli kohta lisakommentaar:

«Statoili autopesu ei kahjusta auto laki- ja värvkatet. Tänases Õhtulehes ilmunud artiklis kaebab klient, et Statoili autopesula tekitas tema 11 aastat vanale autole lakikahjustusi. Antud kahjustused ei tekkinud Statoili autopesula süül, vaid olid tingitud eelnevalt kahjustunud auto lakikattest.

Statoili automaatpesula kasutamisel on värvi- ja lakikahjustuse teke normaalse pesuprotsessi käigus nõuetekohase värvikihiga autole äärmiselt ebatõenäoline. Statoilis on kasutusel väga kaasaegne tehnoloogia, mille tulemusena on viimase aasta jooksul pesula süül juhtunud õnnetuste osakaal vaid 0,019% kõigist pesukordadest. Peamiseks pesulaõnnetuse juhtumiks on tagakojamehele ja sellega ka auto kerele tekitatud vigastused, mis on klientidele korvatud.

Statoil vastutab pesu käigus värvikahjustuste tekkimise eest alati, kui kahjustus on tekkinud automaatpesumasina mittenõuetekohase töö tagajärjel. Käesoleval juhul on pesula töötanud nõuetekohaselt ning on tuvastatud, et laki koorumine tavapärase pesu käigus oli tingitud ebakvaliteetsest lakikihist. Samuti ei ole enne ega pärast seda juhtumit Statoili Viimsi teenindusjaama pesulas olnud intsidenti, kus survepesuprotsessi käigus saab kahjustusi auto värv- või lakikate.

Ühtlasi tahan siinkohal toonitada, et artikli pealkirjas ja ka artiklis sees kasutatud sõnavara pärineb kliendi suust. Statoil võtab iga autopesulaga seonduvat kaebust väga tõsiselt, kaasasime oma valdkonna eksperdid ning kliendisuhtlus toimus viisakalt.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles