Eesti Energia kliendid muretsevad saabumata elektriarvete pärast

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Energia teeninduskeskus.
Eesti Energia teeninduskeskus. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Eesti Energia lubas eelmisel nädalal, et võtab ühendust nendega, kes ei ole elektriarvet veel saanud, ent Postimehe lugeja pidi ise firmalt uurima, kuhu tema arve on jäänud. Vastuseks sai ta, et tehniliste probleemide tõttu ei ole firmal olnud võimalik kliendile arvet koostada.

«Ma ei ole saanud veel Eesti Energiast jaanuari elektriarvet, arvet pole veel koostadudki,» kirjutas Postimehe lugeja Eveli, kes on saanud vaid võrguteenuse arve.

«Kirjutasin Eesti Energiale ja vastus selline: tehniliste probleemide tõttu ei ole meil kahjuks veel võimalik Teile arvet koostada,» selgitas Eveli.

Kirjas väitis Eesti Energia, et probleem lahendatakse kahe järgmise nädala jooksul. Kui arve koostamine võtab veel kauem aega, siis lubati Eveliga ühendust võtta.

«Esimestel avatud turu arveldusperioodidel võib esineda ootamatuid tehnilisi tõrkeid ning sellest tulenevalt ka arvete viibimist,» selgitas Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik, kelle sõnul on tõrkeid erinevaid.

«Mõnel juhul on näiteks erinevused tarbimiskoha andmetes andmelaos ning meie süsteemides, mille tõttu ei liigu andmed automaatselt ja peame vajalikud muudatused tegema oma süsteemides käsitsi. Probleemide kõrvaldamisesse on kaasatud nii meie arveldustöötajad kui ka IT-osakond,» rääkis Vennik.

«Kui ma ise poleks hakanud torkima, kas mulle oleks arve üleüldse koostatudki?» küsis Eveli.

Pakuvad tasuta maksegraafikut

«Kuna erinevate tehniliste probleemide tõttu on vaja osa vigu käsitsi kõrvaldada, võtab arvete koostamine märksa enam aega kui tavaliselt,» lisas Vennik, kes kinnitas nagu möödunud nädalalgi, et nendega, kes pole arvet saanud, võtab Eesti Energia ikka ise ühendust.

Kuna arve hilinemise tõttu võib neile klientidele muret valmistada asjaolu, et kahe kuu arve tuleks maksta ühekorraga, pakub Eesti Energia olukorra leevendamiseks võimalust sõlmida maksegraafik. «Kui tavapäraselt on tegu tasulise lisateenusega, siis sel puhul pakume kliendile soovi korral maksegraafikut tasuta,» ütles Vennik.

Tänaseks on Eesti Energialt elektriarve saanud firma kinnitusel pea 99 protsenti klientidest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles