Säästumarketi kassapidaja pidi maksma arusaamatuid puudujääke

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Säästumarket.
Säästumarket. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Pärnu Ülejõe Säästumarketis kassapidajana töötanud naine lahkus töölt, sest pood nõudis talt seitsmeeurose kassapuudujäägi tasumist.

Jaanuari esimese kolme tööpäevaga tekkis 15,71 eurot puudujääki ja Kaja pandi nende töötajate nimekirja, kes pidid tegema juhtkonnale avalduse, et puuduolev summa nende palgast maha võetaks, kirjutab Õhtuleht.

Kuna võlg oli tekkinud alles eelmisel päeval, siis mäletas naine hästi, et ühel pooleliitrist siidrit osta soovinud inimesel polnud kaardil piisavat summat ning nagu poe reeglid ette nägid, kutsus Kaja tehingut tühistama  vahetusevanema, kel on on selleks õigus.

Kaja lasi nüüd järele vaadata, kas eelmise päeva tšekk on tühistatud, kuid selgus, et seda ei olnud siiski tehtud. Tagantjärele poe juhtkonna käest õigusenõudmine loodetud tulemust ei andnud ning naine otsustas töölt lahkuda.

Nüüdseks juba endise kassapidaja sõnul tulevadki puudujäägid sellest, et mingi arusaamatuse või vea tõttu välja trükitud kassatšekke ei tühistata.

Säästumarketite keti omanikfirma Rimi Eesti Food ASi kommunikatsioonispetsialist Katrin Batsi sõnul on uute teenindajate puhul kassapuudujäägid levinud ning vilunud kassateenindajal reeglina puudujääke enam ei teki.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles