Kliente ootas sushikarbis ebameeldiv üllatus

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nördinud kliendi pilti «vigasest» sushist jagatakse Facebookis mühinal.
Nördinud kliendi pilti «vigasest» sushist jagatakse Facebookis mühinal. Foto: Erakogu.

Internetiportaali CrazyDeal kaudu Singapore Sushilt komplekti tellinud Tarbija24 lugeja sai paraku ühe ebameeldiva kogemuse võrra rikkamaks. Sushidel puudusid põhikomponendid.

CrazyDeal reklaamib tavahinnast 45 protsenti soodsamat Singapore Sushi hõrgutavat komplekti, mida ei unusta. Tarbija24 lugeja Julia tõdes, et seda tõepoolest juba ei unusta. «Täielik pettumus ja raha raiskamine,» kurtis ta. «Puudu olid lubatud pulgad ja lõhe. Kuidas saab üldse teha Lõhe Makit või Philadelphia Tobicot ilma kalata? Mina ei mõista! Seal oli vaid kurk sees.»

Sushikomplekti kuulub Philadelphia Tobico, California seesamiga ja Lõhe Maki. «Kirjutasin neile, kas ma saaksin äkki raha tagasi, kuid praegu on vaikus. Uut komplekti ma selle vastu nagunii ei tahaks, sest juba seegi läks prügikasti,» märkis lugeja.

Singapore Sushi muutus üleöö Autoremondiks

Ta viitas ka krõbedatele kommentaaridele Singapore Sushi Facebooki lehel, kuid nüüdseks on need likvideeritud. Veelgi enam - Singapore Sushi muutis end Facebooki lehel Autoremondiks ning esimesed kaebused on juba sinna laekunud.

Facebookis ringleb veel ühe sushikomplektides pettunud kliendi foto kummalise väljanägemisega sushidest. Temagi sai Crazydeali kaudu Singapore Sushi komplekti, kust puudusid pulgad ja sushide täidis. «Kõik sushid lagunesid, riis oli keetmata ning täidist ei olnud. Niisugune tunne, et sushi oli kuskil sügavkülmikus seisnud mitte aga värskelt valmistatud. Jube! Lihtsalt jube! Kui hakkasin helistama, et pretensiooni esitada, siis muidugi enam keegi toru ei võtnud. Raha läks täiesti raisku!» kurdab Anna Facebookis.

Nördinud klient Anna ütles Postimehele, et üritas eile ja täna ettevõttele Singapore Sushi helistada, kuid keegi ei võta vastu. «Jätsin negatiivse kommentaari koos pildiga nende Facebooki lehele, kuid minu kommentaar on nüüdseks sealt eemaldatud ja mind blokeeriti.»

Singapore sushi: kõik olukorrad on lahenenud

Singapore sushi esindaja sõnul on neil ka varem ette tulnud mõningasi eksitusi, kuid kõik probleemid on lahenenud. «Kindlasti on antud kliendile sattunud vale sushi. Lõhe oli ilmselt sellepärast puudu, et tegemist oli vegetarian (taimetoit) sushiga. Sellisel juhul on kliendil igati õigus nõuda raha tagasi või vormistada uus tellimus. Probleemsete klientide puhul oleme alati asjale lähenenud personaalselt ja kompensatsiooniks lisanud sushikomplektile mõned erilisemad makid ja loomulikult tasuta kullerveo,» selgitas esindaja.

Postimees üritas Singapore Sushiga veel mitmel korral ühendust saada selgitamaks välja, kas nad plaanivad antud klientide kirjadele või kõnedele vastata. Paraku oli ettevõtte kontakttelefon välja lülitatud.

Singapore Sushi komplekti kuulub 24 sushit:

  • Philadelphia tabico’s (8tk): toorjuust Philadelphia, lõhe, lendkala mari, kurk, riis, nori
  • California seesamiga (8 tk): krabi, jaapani majonees, seesam, kurk, avokaado, riis, nori
  • Lõhe Maki (8 tk): lõhe, avokaado, kurk, riis, nori

Lisaks kuuluvad komplekti söögipulgad, wasabi, marineeritud ingver ja sojakaste.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles