Klienti ehmatas märtsikuus saadud elektriarve

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektriarve. Illustratiivne foto.
Elektriarve. Illustratiivne foto. Foto: Stanislav Moshkov / Õhtuleht

Tarbija24 lugejat ehmatas Eesti Energialt märtsikuus saadud arve, millele oli lisatud veebruaris tehnilistel põhjustel esitamata jäänud summa.

Kliendi arvele oli lisatud lahter «elekter jaanuari eest», mille maksumus oli 39 eurot. Veebruaris tasus klient endale teadmata vaid võrguteenuse, taastuvenergia ja aktsiisi eest. Vanale võlale lisandus nüüd ka möödunud kuul tarbitud elektri tasu üle 100 euro.

«Eks see ole minu viga ka, et ma ei vaadanud veebruaris, kas midagi puudu on. Tundus küll pisut liiga mõistlik elektriarve. Siiski oleks võinud veebruarikuu arvele märkida või muul moel tähelepanu juhtida, et see ei sisalda kogu summat,» lisas Tallinnas elav lugeja.

Eesti Energia pressiesindaja Eliis Venniku sõnul on avanenud elektrituru esimestel arveldusperioodidel esinenud erinevaid tõrkeid ja probleeme, mille tõttu ei ole osa kliente oma elektriarveid õigeaegselt kätte saanud. Valdav enamus veebruariarvetest on tema kinnitusel klientidele väljastatud.

«Klientidele, kelle jaoks arve hilinemine probleeme tekitab, pakume praegu võimalust sõlmida tasuta maksegraafik. Tegu on sisuliselt järelmaksuga ning see teenus on tavapäraselt klientidele tasuline. Mistahes küsimuste või probleemide korral saavad kliendid pöörduda kas klienditelefonile 1545 või e-kirja teel aadressile teenindus@energia.ee. Samuti võib pöörduda Eesti Energia teenindusbüroodesse,» lisas Vennik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles