Raseda mure: ostukäru viiakse kohe ära

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma ostjad jätavad ostukärud sageli ripakile.
Prisma ostjad jätavad ostukärud sageli ripakile. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Lasnamäe Prismat külastav lapseootel naine kurdab, et poe töötajad viivad tema kasutatud ostukäru ära juba siis, kui ta alles asju pakib. Raskete kottide tassimine on talle aga vastunäidustatud.

«Mind häirib, kuidas Lasnamäe Prisma turvatöötajad viivad ostukäru juba siis, kui ma alles maksan või asju kotti panen. Kõiki neid kilosid tassida pole mitte ainult meeldiv, vaid ka ohtlik, kuna ootan last,» kurtis venekeelse Postimehe lugeja. Ta soovib teada, miks nii tehakse. Ka kurdab naine, et paljud ostjad jätavad ostukärud parklatesse vedelema, mis häirib autojuhte.

Prisma esindaja Silver Säga sõnul koguvad ostukärusid Prismades kokku kärupaigaldajad, kelle peamiseks tööülesandeks ongi ostukärude ning ostukorvide kokkukorjamine. «Kuna Lasnamäe Prismas kliendid ei kasuta väga massiliselt ostukärusid poekottide autodeni viimiseks, ei ole kärupaigaldajad ka harjunud alati kontrollima, kas klient soovib ostukäru edasi kasutada või ei,» rääkis ta.

Säga sõnul on kärupaigaldajaid  juhendatud paigaldama kärusid turvaliselt, kliente häirimata ning jälgima, et kassarivi ees ja parkimisplatsil oleks võimalikult vähe kärusid. «Vabandan väga Prisma Peremarketi nimel juhtunu pärast kliendi ees,» sõnas ta.

Säga sõnul võib üldiselt öelda, et enamik klientidest on teiste vastu hoolivad ning viivad kärud kas kärumajja või kauplusesse tagasi. «Kahjuks ei saa me vastutada kõikide klientide käitumise eest,» tõdes poeketi esindaja.  «Oleme nõus, et tasulised kärud aitaksid korrastada parklaid ning paremini tagada kärude saadavust. Paraku ei ole aga Eesti kliendid harjunud münte kärudel kasutama,» lisas ta.

Säga sõnul on poe ülesanne hoolitseda selle eest, et parkimisplatsil oleks võimalikult vähe autojuhte segavaid kärusid. Üheks vahendiks seda saavutada on jälgida, et kärumajad asuksid klientidele mugavates ja kergesti ligipääsetavates kohtades.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles