Lugeja küsib: miks Eesti Post eelistab paberilipikut SMS-teavitusele?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postipakid postkontoris.



at/Foto:ANDRES TEISS
Postipakid postkontoris. at/Foto:ANDRES TEISS Foto: Andres Teiss.

«Saan mitu korda kuus postkasti kohaliku postkontori teate, et mulle on tulnud saadetis. Enamasti on see paberilipik postkastis õhtul, kui töölt koju jõudnud inimene enam postkontorisse minna ei jõua. Kui postifirma saadaks mulle selle kohta SMSi, siis saaksin kohe töölt tulles saadetise ära võtta. Miks Eesti Post ei teavita pakisaajaid SMSi teel, kuigi pakiautomaadi puhul on selline võimalus olemas?» küsib lugeja.

Vastab Eesti Posti pressiesindaja Inge Suder.

Kui saatja on kirjutanud pakile saaja telefoninumbri, siis saame ka kliendile SMS-teavituse saata. Kui seda ei ole, siis ei ole võimalik teadet telefonile saata. Saatja peaks alati pakki saates lisama saaja telefoni, et paki saabumise teade kiiresti saajani jõuaks.

Post24 pakiautomaatide vahendusel  ja kullerteenusega pakke saates on mobiiltelefoni number kohustuslik ning teavitus paki saabumisest saadetakse kohe, kui pakk on automaati saabunud. Samuti on võimalik saatjatel tellida lisateavitus paki kättesaamise kohta.

Siinkohal on hea pakisaatjatele meelde tuletada, et lisage alati saaja telefoninumber, et saaksime teavituse paki saabumise kohta edastada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles