LG klienditugi: eestikeelne teenindaja budjet zavtra

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
LG logo.
LG logo. Foto: AFP/SCANPIX

Eile LG klienditelefonil helistanud kliendile vastati eesti-vene segakeeles, et eesti keelt mõistev inimene tuleb homme. Ettevõttele tuleb selline asi üllatusena.

«Tahtsin uurida ühe tarkvara uuenduse kohta, aga selleni ma isegi ei jõudnud, sest minu jutu peale ütles preili, et isvinite aga eestikeelne klienditeenindaja budjet zavtra. Mina paraku ei oska vene keeles konkreetset tehnilist tüüpi muret kurta,» rääkis eile Tarbija24 poole pöördunud  noormees. Tarbija24 tegi ka ise kontrollkõne. Väga viisakas vene keelt kõnelev neiu ütles, et ta ei oska eesti keelt ja soovitas helistada homme.

«On äärmiselt kahetsusväärne sellisest probleemist kuulda,» kommenteeris  LG Electronics’i digitaalturunduse ja suhtekorralduse spetsialist Baltikumis Vjaceslavs Sergejevs. Tema sõnul asub LG klienditeeninduskeskus väljaspool Eestit ning teenust ostetakse sisse. «Sellegipoolest peaks kõnekeskusel olema võimekus teenindada ka eestikeelseid kliente. Seetõttu vabandame siiralt, et kliendil ei õnnestunud sealt eesti keeles abi saada,» teatas Sergejevs.

Ettevõtte kliendikeskus töötab igal tööpäeval  kell 9-17 ning sel ajal peaks tema sõnul  kindlasti pakkuma ka eestikeelset teenindust. «Hetkel pole kliendikeskus ka kõnedest üle koormatud, mistõttu ei saa see olla probleemiks  eesti keelt kõnelevate klienditeenindajate vähesus,» kirjutas LG esindaja. Ta lubas, et kui ülekoormatus peaks aga probleemiks saama, siis kaalub LG kindlasti lisaressursside rakendamist oma klienditeeninduses.

«Võttes arvesse seda kahetsusväärset olukorda viib LG kindlasti läbi ettevõttesisese uurimise ja astub kõik vajalikud sammud selleks, et meie klienditeeninduskeskuse telefoniliin töötaks  nõuete- ja kokkulepete kohaselt,» kinnitas ta oma vastuses.

«Kui tegemist on erandjuhtumiga, näiteks kui eesti keeles suhtlev klienditoe töötaja on jäänud haigeks, siis ei pea firma seda oma kodulehel ära märkima. Muul juhul on aga tegemist eksitava kauplemisvõttega,» ütles tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Paul. Ta kinnitas, et Eestis tegutseval firmal peab olema eestikeelne klienditugi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles