Tallinna restoran küsib raha juba ka laua reserveerimise eest

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Restoranis einestajad (foto on illustratiivne).
Restoranis einestajad (foto on illustratiivne). Foto: Panther Media/Scanpix

Tallinnas Lasnamäel asuv restoran Kišmišš küsib laua broneerimise eest kaks eurot inimese kohta. Raha küsimist põhjendab restoran sellega, et laud tuleb serveerida kaunilt ning kohti hoida vaid neile, kes laua kinni panid.

Tarbija24 lugeja otsustas külastada Lasnamäel asuvat restorani Kišmišš, kuna ostis vautšeri, mis pakkus võimalust selles restoranis soodsalt einestada. Kui lugeja kirjutas restorani e-maili aadressile soovist laud kinni panna, tuli vastuseks kiri, et laua broneerimine maksab kaks eurot ühe inimese kohta.

Teine võimalus on registreerida end restorani leheküljel kasutajaks. «Ainult veebis on broneerimine võimalik tasuta ja see paneb mind jälle sundolukorda, et pean ennast tegema kasutajaks,» kirjutas lugeja.

Kodulehel on välja toodud, et reserveerimiskupongi hinna sisse kuuluvad toidu serveerimiseks vajalikud nõud ja tarvikud. Samuti saab valida endale sobiva laua.

Lugeja oli üllatunud ja küsis, kas tõesti läheb Eestis söögikohtadel äri nii hästi, et laua broneerimise eest võetakse raha?

Restorani Kišmišš administraator kirjutas, et tõepoolest on näiteks telefonitsi laua reserveerimine tasuline, kuid läbi kodulehe saab laua tasuta kinni panna.

«Laua broneerimine meil on tasuline, sest me serveerime kaunilt laua ja jätame kohad ainult nendele, kes reserveeringu tegid,» kirjutas administraator, kes jättis oma nime avalikustamata. Ta küsis vastu, et kas on üldse mingeid teenuseid, mida saab tasuta kasutada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles