Eelmüügist pileti ostnud reisijad ei mahtunud bussi peale

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmüügist ostetud pilet ei taga veel kohta soovitud bussis.
Eelmüügist ostetud pilet ei taga veel kohta soovitud bussis. Foto: Liis Treimann / Postimees

Aprilli alguses Kohtla-Järvelt pealinna sõita soovinud ja eelmüügist pileti ostnud reisijad avastasid bussi saabudes, et tegelikult on kõik kohad juba täis.

«Laupäeval 6. aprillil tahtsin Sebe bussiga nr 900 sõita kell 9.35 Kohtla-Järvelt Tallinna. Peatuses seistes kogunes mu ümber suur hulk rahvast, kuuel neist olid nagu mul eelmüügist ostetud piletid,» rääkis venekeelsele Postimehele Pavel. Kui buss peatusse sõitis, nägid inimesed hämmeldusega, et see oli juba rahvast täis.

«Esitasime juhile oma piletid ja ta hakkas mõmisema ning rumalaid küsimusi esitama: «Kas teil on kiiresti Tallinna vaja? «Miks te üldse pealinna lähete? Kui me küsisime, milles asi, siis tunnistas juht, et talle ei öelnud keegi, et Kohtla-Järvel on ette ostetud piletitega reisijad,» meenutas mees. Ühele reisijale pakkus juht kohta enda kõrval, aga teistele võimalust seista vahekäigus püsti. Reisijatele see variant ei sobinud. «Siis hakkas juht helistama oma kolleegile, kes tuli järgmise reisiga, ja püüdis teada saada, kas tema bussis on vabu kohti. Vabandades ja rahustades, et järgmine buss võtab nad peale, sõitis bussijuht minema. Meie kõne peale Sebesse öeldi vaid – palume vabandust,» rääkis Pavel.

Reisijad jäid peatusse uut bussi ootama. Need, kel oli vaja pealinna jõuda täpseks ajaks, sõitsid sinna oma autoga. «Buss jäi hiljaks ja vabu kohti oli vaid viis. Õnneks oli meid vähemaks jäänud ja saime Tallinna sõita. Tuju oli rikutud, aga vähemalt sain oma asjad aetud. Ma oleks seda küsimust muidu tõstatanud, aga tahaksin olla kindel, et selline olukord edaspidi ei korduks. Las Sebe esindajad selgitavad, mida peavad tegema reisijad, kel on küll pilet, aga kes ei istu bussi selle alguspunktis?» tahtis mees teada.

Sebe turundusjuhi Marel Kallase sõnul ei saanud 6. aprillil liinil nr 900 Narva-Tallinna suunal reisi teenindanud bussijuht Narva bussijaamast korrektset infot eelmüügist pileti ostnud reisijate arvu kohta. «Bussijuht jätkas reisi teenindamist ja piletimüüki lähtudes eelnevast kogemusest sellel konkreetsel liinil, kus laupäeva hommikuti pole probleemi olnud reisijakohtade nappusega,» selgitas ta. Soovitud reisist maha jäänud reisijad said sama pileti alusel järgmisele bussile, mis väljus Kohtla-Järvelt kell 10:20.

Ettevõtte esindaja palub reisijatelt vabandust tekkinud ebamugavuse pärast. «Sügisest muutub dünaamiliseks kogu piletimüügisüsteem ning kõik müügiterminaalid hakkavad olema online-ühenduses. Seeläbi on bussijuhil olemas pidevalt reaalajas info eelmüügist ostetud piletite ja vabade kohtade olemasolu kohta reisil, mis võimaldab sarnaste olukordade vältimise tulevikus,» lubas Kallas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles