Neiu ootas Euronicsist lubatud kompensatsiooni poolteist kuud

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Euronicsi kauplus Pärnus.
Euronicsi kauplus Pärnus. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Anne tellis elektroonikapoe Euronicsi e-poest juuksesirgendaja, mille ta aga lubatust hiljem kätte sai. Seejärel ootas ta enam kui poolteist kuud talle kompensatsiooniks pakutud juuksehooldusvahendeid.

2. märtsil tellitud juuksesirgendaja pidi ühe kuni kolme päeva jooksul kohale jõudma, kuid kui möödunud oli juba neli päeva, helistas Anne poodi. «Mulle lubati, et kaup jõuab järgmisel päeval kohale, kuid ei jõudnud. Helistasin uuesti poodi ning lõpuks, kuue päeva järel, see saabuski,» rääkis tütarlaps.

Kuna Anne maksis selle eest, et kaup oleks kohal ühe kuni kolme päevaga, kaks eurot (üheeurose teenuse puhul kulub 7-10 päeva), siis ta palus ootamise eest kompensatsiooni.

«Kodulehe info põhjal sain arulguses aru, et saan sirgendajaga kingituseks kaasa ka kuumakaitse, kuid selgus, et kampaania hakkab alles 6. märtsist. Seega küsisingi hiljem, kui kaup viibinud oli, kompensatsiooniks sellesama kuumakaitse,» rääkis Anne.

Kahe nädala pärast läks ta ise poodi kohale. «Töötajad ei olnud sellest kuulnudki! Juuksevahendid lubati aga Viru keskuse Euronicsisse tuua järgmise nädala alguses. Kui ma neile siis järgi läksin, teatati, et neid tooteid ei ole lattu tulnud ja kui need saabuvad, siis mulle helistatakse,» lausus Anne.

Kui talle keegi ka järgneva nädala jooksul ei helistanud, läks ta linna sattudes uuesti poest läbi. Talle teatati, et neid tooteid pole ikka veel lattu tulnud ja anti ausõna, et kohe kui need saabuvad, siis talle ka helistatakse.

«Absurd! Ma ei ole nii kehva logistikaga firmat veel ealeski näinud! Puudub lugupidamine!» leidis Anne.

22. aprillil sai ta üsnagi räsitud paki lõpuks kätte. Selgus aga, et pakis kuumakaitset ei olnudki, olid vaid juuksevaht ja -lakk, mida Anne nii väga ei oodanudki.

«Ausalt öeldes ei jaksa enam seda kuumakaitset taga ajada, minu esimene ja viimane kogemus nendega,» sõnas Anne.

Euronicsi klienditoe spetsialisti Virkko Johansoni sõnul viibis tarne inimliku eksimuse tõttu. «Pakkusime kliendile kompensatsiooniks kolme juuksevahendit, kuid väikse tõrke tõttu infovahetuses sai kliendile kulleriga saadetud vaid kaks juuksevahendit,» selgitas Johanson napisõnaliselt. «Kindlasti ei olnud meie eesmärgiks kuidagi oma lubadusest taganeda või tahtlikult viivitada,» lisas ta.

Hetkeseisuga peaks kuumakaitse Viru keskuse Euronicsis kohal olema.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles