Elisa plaanib kliente riketest SMSiga teavitama hakata

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inimesed ikka loevad SMS-e, mistõttu on see suhteliselt kindel kanal informeerimiseks.
Inimesed ikka loevad SMS-e, mistõttu on see suhteliselt kindel kanal informeerimiseks. Foto: SCANPIX

Elisal on SMS-teavituse väljaarendamine juba plaani võetud ning hetkel tegeletakse ettevalmistustöödega. SMS-teavituse sisseviimise peale on mõelnud ka EMT.

Tarbija24 poole pöördus Elisa klient, kes pidi kadunud interneti tõttu linna kohvikusse sõitma. «Tegin parajasti kodus tööd, kui internet ära läks. Miks ei võiks Elisa konkreetse piirkonna kliente rikkest SMSi teel teavitada ja öelda, millal rike kõrvaldada loodetakse?» soovis Tarbija24 lugeja teada.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski sõnas, et järgmise etapina ongi neil klientide soovil plaani võetud SMS-teavituse väljaarendamine suuremate rikete kohta. «Sealjuures saaks klient valida, kas ta soovib teavitust või mitte, kuna paljud kliendid teavet rikete kohta ei soovi,» ütles Raiski, kelle sõnul tegelevad nad hetkel ettevalmistustöödega. Raiski ei osanud veel öelda, millal täpsemalt SMS-teavitus tööle võiks hakata. Ta lisas, et praegu teavitavad nad kliente riketest regulaarselt oma koduleheküljel.

EMT on samuti arutanud SMS-teavituse sisseviimist, eeskätt plaaniliste tööde eelteavituseks. «Hetkel ei oska me veel öelda, kas ja millal see juurutatud saab,» märkis EMT avalike suhete juht Kaja Sepp. Ta lisas, et plaanimatute asjade, näiteks elektrikatkestusest tingitud tugijaama mittetöötamise puhul ei ole aga SMS-teavitusest kahjuks kasu, mistõttu on nad paralleelselt arutanud ka teavitamise sisseviimist e-kirja teel.

Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelt ütles aga, et nemad on saatnud klientidele SMSiga infot võrgutööde ja rikete kohta juba aastaid.

«Hetkel on meil käsil suured tehnilised tööd, kuna vahetame käesoleval aastal kogu oma raadiovõrgu uue vastu välja, mis võib kaasa tuua ajutisi tõrkeid. Sellega seoses saatsimegi paar nädalat tagasi Rakvere piirkonna klientidele sõnumi, et teatud ajal võib esineda probleeme siseleviga. Teavitus on oluline osa normaalsest klienditeenindusest ja nii teavad inimesed ka ette arvestada,» sõnas Saarvelt. Ta lisas, et inimesed ikka loevad SMS-e, mistõttu on see suhteliselt kindel kanal informeerimiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles