Lugeja: miks Air Baltic inimesi koorib?

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Air Balticu lennuk
Air Balticu lennuk Foto: Stanislav Moshkov/Den za Dnjom

Tarbija24 lugeja kurdab, et Air Baltic eksitab reisijaid, kui reklaamib, et 72 tundi enne lendu on võimalik check-in internetis tasuta ära teha.

Lugeja lendas 12. mail Tallinnast Vilniusesse. Enne välismaale lendamist soovis ta registreerida end läbi interneti ka 14. mail toimuvale tagasilennule. See ei olnud võimalik, ehkki Air Baltic reklaamib, et 72 tundi enne lendu on võimalik internetis check-in tasuta teha. Lennujaamas tuleb maksta aga kümme eurot.

Lennufirma vastas talle, et internetis saab check-in-i teha vaid siis, kui esimene ots on lennatud. «Miks nii? Ryanair lubab kuni 10 või 14 päeva (check-in  toim) ette teha ja neid üldse ei huvita, kas sa enne oled edas- või tagaspidi juba lennanud või ei. Põhimõtteliselt tähendab see, et hoolimata sellest, et mu tööreis on vaid kahepäevane, pean ma hakkama mööda Vilniust printerit otsima, või siis kümme eurot neile maksma,» selgitas lugeja.

Pärast pikka ootamist kirjutas Tarbija24-le Air Balticu müügikonsultant Dairis Ruskulovs, kes jättis kahjuks kommenteerimata, miks firmal säärane poliitika on. Küll aga kinnitas Ruskulovs, et ümberistumisega lennul ei pea teise lennuosa check-in-i eest lennujaamas enam raha maksma.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles