Järjekordne klient süüdistab Statoili oma auto rikkumises

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoili autopesula.
Statoili autopesula. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Tallinnas Mustakivi Statoili autopesulas käinud kliendi kinnitusel rikuti seal tema auto ära, firma aga väidab, et see pole võimalik.

«Ostsin autopesu programmi ja avastasin, et autovärv on nüüd rikutud. Andurid arvestasid mu auto suurust valesti,» rääkis venekeelse Postimehe poole pöördunud lugeja. Mehe sõnul kirjutas ta Statoilile selle kohta ka avalduse, kuid sai vastuse, et firma pole milleski süüdi. «Mida teha? Kust saada õigust?» küsib ta.

Statoili pressiesindaja Jaanus Pauts kinnitas, et klient tõesti pöördus nende poole.. «Me suhtume igasse sellisesse probleemi väga tõsiselt – kontrollime pesula tehnilist olukorda, videosalvestusi ja esimesel võimalusel saame kokku kliendiga, et auto üle vaadata ning hinnata võimalikke kahjustusi» rääkis Pauts.

Ta selgitas, et antud juhul tuvastati kliendiga kohtudes, et auto katusel olevad jäljed olid kõik küljelt-küljele suunal ehk risti auto sõidusuunaga. «Samas pesuprotsessi käigus puudutavad auto katust vaid harjad, mis aga liiguvad eest-taha suunal. Teisisõnu on kliendi auto katusel olevad jäljed risti (90 kraadi teises suunas) võrreldes autopesuseadme liikumissuunaga. Seetõttu ei saanud antud jäljed tekkida kliendi autole pesulas,» kinnitas Pauts.

 Statoili esindaja sõnul on nende autopesulates kasutusel uued pehmed harjased, mis on auto kerele ohutud ning võimaldavad seetõttu pakkuda ka auto poleerimisteenust. 2012. aastal moodustasid Statoilile esitatud pretensioonid vaid 0,065 protsenti  kogu müüdud pesude arvust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles