Meest vihastasid tulutud käigud Rimi taaramajja

Taara.

FOTO: Teet Malsroos/Õhtuleht

Tarbija24 lugeja Jarko Kruusak käis tulutult kahel korral Nurmenuku Rimi taaramajas – esimesel korral tühjendati automaati nõnda pikalt, et Kruusak lõi lõpuks käega, teisel korral lahkus aga vastutav teenindaja varem töölt ja mees pidi taas taarakottidega koju tagasi minema. Rimi esindaja vabandab.

Kui muidu Rimi kauplused Kruusakule meeldivad, siis Nurmenuku Rimi taaratagastuspunktiga on mees mitmel korral hädas olnud, kuid seni pole ta sõnakestki lausunud. «Nüüd ajas küll kopsu üle maksa,» tõdes Kruusak. «Korjasin kolmapäeval oma taara kokku ja suundusin seda ära andma, ent oh üllatust – mõlemad automaadid olid kinni, kostis vaid kolinat. Küsimusele, millal taara ära saab anda, vastati, et kohe varsti. Passisin seal üle kolmveerand tunni!» kurtis Kruusak. Seepeale lõi ta käega ja läks minema.

Paar päeva hiljem läks Kruusak õhtul, lootuses, et on rahulikum, teisele katsele ja jõudis oma kottidega kohale kell 21.38. Uks oli aga lukus. «Milleks siis üldse sellel taaramajal lahtiolekuajad kirjas on, kui need ei kehti? Miks sissepääs on pigem erand kui reegel? Ma ei kujuta ette, et näiteks kauplus sulgeb oma uksed 20 minutit varem,» rääkis Kruusak.

Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul tegelevad neil taaramajade töökorraldusega erinevad partnerid, Nurmenuku Rimi taaramaja korrasoleku ning toimimise eest hoolitseb ettevõte Tomra.

Töötaja lahkus varem

«Juhul, kui taaraautomaat saab täis, läheb Tomrale selle kohta automaatselt signaal ning sealt asub teele tehnik, kes automaadi tühjendab,» selgitas Bats. Aparaadi tühjendamine võib aega võtta ligikaudu 15-20 minutit, vahel ka vähem. «Küll aga võtab veidi aega see, et tehnik kohale jõuaks – peale seda, kui signaal on automaadist Tomrasse jõudnud, peab ju tehnik kuskilt kohale sõitma,» rääkis Bats, kelle sõnul ei ole Tomral paraku iga aparaadi juures tehnikut ning ilmselt kuulub ühe inimese kohustuste hulka ka mitme aparaadi tühjendamine.

«Vaatasime oma süsteemist järgi, et pärast kella kahte hakkas Nurmenuku Rimi aparaat taas taarat vastu võtma,» kinnitas Bats.

Reeglina suletakse taaramaja kauplusega samal ajal. Kliendi poolt nimetatud päeval sulges aga vastutav teenindaja selle paarkümmend minutit varem, kui oleks tohtinud, tunnistas Bats. «Oleme antud teenindajaga sellest rääkinud ning ta on oma viga tunnistanud. Meil on juhtunu pärast väga kahju ning palume kliendilt vabandust. Anname endast parima, et selline olukord rohkem ei korduks,» lubas Bats. Kruusak saatis kirja ka Rimisse.

Toimetus ootab lugejate küsimusi
Saada

Populaarne

Tagasi üles