McDonald’s: salateid ostetakse liiga vähe

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment McDonald's kodulehelt.
Fragment McDonald's kodulehelt. Foto: http://www.mcdonalds.com

Maailma suurim kiirtoidukett McDonald’s tunnistas, et salatid moodustavad nende müügist Ameerikas vaid kaks kuni kolm protsenti. 

McDonald’s on palju panustanud tervislikuma kuvandi loomisse, kuid hiljuti tunnistas kiirtoiduketi tegevjuht Don Thompson, et salatid moodustavad nende müügist siiski vaid kaks kuni kolm protsenti, kirjutab Bloomberg News.

«Ma ei ennusta salatite müügile suurt edu ka lähitulevikus,» ütles Thompson New Yorgis toimunud konverentsil. Thompson lisas, et salatite reklaamimise asemel peaksid nad siiski rohkem panustama hamburgeritesse ja grillkanavõileibadesse. Mehe sõnul on teisigi võimalusi, kuidas puu- ja aedvilju pakkuda, näiteks sisaldavad McWrapid nii tomatit, lehtsalatit kui ka värsket kurki.

Käesoleva aasta alguses otsustas hamburgerigigant oluliselt mitmete toodete hindu langetada, sealhulgas pakub McDonald's palju odavamalt ka kahte salatit, kuid see pole erilisi muutusi kaasa toonud.

Reuters on kirjutanud, et McDonald'si probleemiks on see, kui suureks kett kasvanud on. See teeb keeruliseks uute toodetega eksperimenteerimise ajal, kui konkurendid saavutavad edu just sellisel viisil.

Kiirtoiduketil on palju teisigi probleeme. Hiljutisest uuringust selgus, et frantsiisiomanikud kardavad, et uuemad tooted, näiteks McWrap, on liiga «keerulised» ja aeglustavad teenindust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles