Hispaania linn saadab hooletutele omanikele koerakaka postiga koju

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Koerte kakamise keelumärk.
Koerte kakamise keelumärk. Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Hispaania väikelinna Brunete raad tuli hiljuti välja uudse kirgi kütva kampaaniaga, et paika panna omanikud, kes oma koera järelt ei korista.

Käesoleva aasta veebruarikuus värbas Brunete linn tänavatele patrullima 20 vabatahtlikku, kirjutab The Local. Vabatahtlikud otsivad omanikke, kes oma koera järelt ei korista, seejärel räägivad nad põgusalt koeraomanikuga juttu ning selgitavad välja koera nime ja tõu. Informatsioon on juba piisav, et omanik kohalikust koerteregistrist üles leida.

Vabatahtlikud korjavad väljaheited üles, pakendavad ära ja saadavad need ühes ametliku trahvihoiatusega koeraomanikule. Piinlikku hetke, mil omanik postisaadetise avab, filmitakse.

Sürreaalse kampaania tulemusena vähenes 10 100 elanikuga linnakeses koera väljaheidete hulk tänavatel 70 protsendi võrra.  

«Me ei teagi nüüd, kas omanikud pelgavad rohkem trahvi või postisaadetist,» ütles Brunete linnavalitsuse kõneisik The Localile. Ta lisas, et kampaania on linnakeses hästi vastu võetud ning paljud omanikud jalutavad nüüd koertega selleks ettenähtud kohtades.  

Möödunud aastal proovis Brunete linn asjale teistmoodi läheneda. Hooletuid koeraomanikke jälitas kaugjuhitav ratastel väljaheide sõnumiga: «Ära jäta mind, korja mind üles!»

«Kui meil see idee tekkis, otsustasime ühendust võtta ühe juhtiva reklaamiagentuuriga McCann. Teatasime, et meil ei ole raha, kuid neile meeldis see idee niivõrd, et otsustasid sellest hoolimata meiega koostööd teha,» ütles Brunete linnavalitsuse kõneisik The Localile.

Ka tänu sellele kampaaniale langes koera väljaheidete hulk tänavatel märgatavalt, kuid kui kampaania end ammendas, otsustatigi asjale veelgi isiklikumalt läheneda ning väljaheited otse postipakiga omanikule saata.

#Cacaexpress levib Twitteris ja Youtube’is viirusena. Reklaamikampaania võitis tänavu ka «Sol de Plata» auhinna Iberoamerican Advertising festivalil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles