Reisijat jahmatas sõidu ajal lagunev buss

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bussipeatus.
Bussipeatus. Foto: Ants Liigus

1. juunil Tallinnast Sareta bussiga Kuressaarde sõitnud saarlanna oli kohkunud nii sõiduvahendi päevinäinud välimusest kui ka sõidu ajal lahti läinud tagaluugist.

Anu, kes palus oma perenime mitte avaldada, ütles, et tegu oli Sareta väikese bussiga registreerimisnumbriga 940 BBT, mille roosteussist puretud kere teda juba Tallinna bussijaamas imestama pani, kirjutab Saarte Hääl.

Juba pärast mõnekilomeetrist sõitu lendas järsku lahti tagumine luuk, mis enam kinni ei läinudki. Reisijatele jäi mulje, et luuk on puruks, ja bussijuhi palvel sidus üks reisija luugi turvarihmaga kinni, et pagas välja ei kukuks.

Kuna laupäeval oli palav päev, olid reisijad bussis sõna otseses mõttes läbimärjad, sest bussil puudus jahutus.

Soomes töötava saarlanna sõnul lastakse Soomes firma pigem pankrotti, kui see ei suuda konkurentsis püsida ja korralikke sõiduriistu hankida.

«Eesti ei arene mitte kuskile, kui sellistest asjadest ei räägita. See on ju ka riigi mainele kahjulik, kui meie teedel sellised liinibussid sõidavad. Õnneks ei olnud sellel reisil ühtegi välismaalast, küll aga oli üks väliseestlane, kes ütles, et see on täielik antireklaam.»

ASi Sareta juht Ivar Liiv tunnistas, et bussi tagumine luuk klõpsas tõesti lukustusest lahti. Reisijaid oli sel päeval väga palju ja pagasiruum niivõrd täis, et luuk ei mahtunud enam vabalt kinni lukustuma ja kinnitus õnnetul kombel ainult n-ö esimese hangi taha ning lõpplukustust ei toimunud. «Tagaluugi lukustus katki iseenesest ei olnud,» kinnitas Liiv.

Konditsioneeri bussis kahjuks ei ole ja Ivar Liivi sõnul on konditsioneerita bussis suvel palava ilmaga paratamatult palav. «Tegutseme igapäevaselt vabaturu tingimustes ja püüame anda endast parima vastavalt meie võimalustele, et investeerida võimalusse osutada ka kommertsliiniliikluses paremat teenust,» ütles firmajuht.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles