Tele2 nöögib nägemispuudega klienti

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2.
Tele2. Foto: Toomas Huik/Postimees

Nägemispuudega Mihhail Võssotski sai maikuu tavatult suurt mobiiliarvet saades teada, et Tele2 on  vahepeal paketi tingimusi muutnud. Ettevõtte kinnitusel teavitasid nemad kliente muudatusest iseteeninduse vahendusel ja sellest piisab.

«Tele2 muutis oma paketti ja minu maikuu arve oli tavapärasest märksa suurem,» rääkis nägemispuudega Mihhail Võssotski. Kui ta Tele2 klienditelefonile helistas, siis öeldi talle, et sellest muutusest teavitati inimesi iseteenindusevahendusel.

«Kui ma ütlesin, et ma ei kasuta seda, siis imestati, et kuidas, kõik ju kasutavad seda,» meenutas Võssotski kõnet. Mehe sõnul naeris klienditeenindaja ta üle ja uuris, kuidas ta siis oma saldot kontrollida saab. «Aga ma helistan Tele2 telefonil ja seal automaatvastaja ütleb mulle, et kui tahate saldot teada, siis vajutage sellele nupule,» selgitas mees. Siis uuris teenindaja, kuidas ta SMS saata saab, kui ta pime on. «Mulle oli see valus, et kas ma ei tunne tähestikku ja ei oska numbriklahvidele vastata,» oli mees nördinud.

Võssotski sõnul tegi ta Tele2 ettepaneku, et maikuu kõnede eest ei maksa, kuna ei olnud paketi vahetusest teadlik. Alates juunist aga maksab nii palju kui arve tuleb. «Nüüd ma tean sellest ja lihtsalt ei räägi enam nii palju,» lisas ta. Tele2 lükkas mehe ettepaneku tagasi.

«Meil ei ole nägemispuudega inimeste teavitamise eraldi protseduuri ja selliseid kliente on ka raske identifitseerida, kuid ehk peaks tõesti sellele rohkem mõtlema,» tõdes Tele2 pressiesindaja Hans Saarvelt. Ta lisas, et iseteenindus on tavapärane klientide teavitamise kanal.

Saarvelti sõnul on antud kliendil Nuti 7.99 teenuspakett, mis sisaldab 1000 tasuta kõneminutit ehk enam kui 16 tundi kõneaega Tele2, Elioni, Elisa ja EMT võrkudes. «Üldjuhul inimestele sellest igati piisab,» sõnas pressiesindaja. Pärast 1000 minuti täitumist maksab kõneminut selles paketis  1 sent. «See on Eesti odavaim interneti- ja kõnepakett,» toonitas Saarvelt.  Paketimuudatus aga tähendas seda, et 1000 tasuta minuti sisse arvestatakse ka kõned Tele2 võrgus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles