Tallink jättis laevale kiirustanud mehe rahata

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuna mehe pangakaart pandi Tallinki tax free poes kinni, siis jäi ta laevast maha.
Kuna mehe pangakaart pandi Tallinki tax free poes kinni, siis jäi ta laevast maha. Foto: Küllike Rooväli / Postimees.

Soome laevale kiirustanud  Peeter Lehis jäi üleeile Tallinki tax-free poes sisseoste tehes ootamatult ilma rahata, kuna pood broneeris kogu tema pangaarvel olnud summa.

«Olin laeva peale minemas ja kui ma hakkasin arvet maksma, siis nad ütlesid, et makse ei õnnestunud ja proovisid aina uuesti,» rääkis Peeter Lehis. Kuna mehe arve oli 650 eurot ja iga proovimisega broneeriti tema arvelt see summa, siis ühel hetkel kaart enam ei toiminud, kuna sellel polnud piisavalt raha. Soomes töötava mehe sõnul helistas ta oma kodupanka Säästöpankki ja sealt kinnitati, et pood on raha saanud. Tallinkist aga öeldi mehele, et neile seda laekunud ei ole.

«Ega ma müüjaid ei süüdista, sest nemad teevad oma tööd. Aga ülemusi pole kusagil. Ma olen terve päeva helistanud ja oodanud härrade kõnesid, aga keegi ei võta vastu,» oli mees eile õhtul Tarbija24 poole pöördudes nördinud.

Mehe sõnul on probleemi lahendamine tegelikult lihtne. «Mulle helistati Soome pangast 10 minutit pärast nende poole pöördumist ja anti meiliaadress, et nad saaksid broneeringu tühistada, aga keegi ei tee midagi. Neid see ei huvita. See on nii suur firma, et eraisikutega nad ei tegele,» oli ta solvunud. Mehe sõnul otsustas ta poes, et enne ära ei lähe, kui asi on lahendatud ja nii see aeg kulus ja ta jäi laevast maha.

 «Summa on ikkagi nii suur, 650 eurot, see on eestlase kuupalk. Seda ei saa niisama jätta,» rääkis Soomes elav ja töötav mees. Raha tagasi nõudes suhtles ta eile nii poega kui ka Tallinki peakontoriga. «Igalt poolt öeldi et sellega tegeletakse ja lõpuks öeldi, et  kell neli helistatakse tagasi. Siis sekretär helistas ja ütles, et sorry, aga me ei ole saanud midagi tehtud, aga ärge muretsege, paari päeva jooksul saate raha tagasi. Aga mul ei ole aega nii kaua oodata,» kurtis Lehis.  

«Tegemist oli tehnilise veaga, mis tekkis kaupluse, kaardikeskuse ja panga vahelises sidepidamises. Vea põhjused on selgitamisel,» selgitas Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi.

Kuna taolisel puhul liigub info kindlaksmääratud rada pidi, võtab broneeringute tühistamine Jõgi kinnitusel teatud aja. «Näeme, et ööl vastu 13.06 on meie poolt antud tehingud tühistatud ja tavaliselt peaks pank järgmise päeva jooksul ka broneeritud raha vabastama. Kui seda pole tänaseni juhtunud, peaks inimene võtma ühendust oma pangaga,» rääkis ta. Jõgi sõnul Tallink palub kliendilt vabandust tekkinud ebamugavuste pärast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles