Kaubamaja riiul pudenes ostja jalge ette kildudeks

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaubamaja kosmeetikaosakonnas purunes klaasriiul.
Kaubamaja kosmeetikaosakonnas purunes klaasriiul. Foto: Lugeja foto

Neljapäeval Tallinna kaubamajas sisseoste teinud Inga oli üllatunud, kui ühtäkki pudenes ta jalge ette kildudeks klaasriiul.

«Vaatasin kaubamaja kosmeetikaosakonnas ringi, kui põlv läks vastu ühte klaasriiulit ning see purunes ja selle killud kukkusid mu jalgade peale,» meenutas Inga vahejuhtumit. Naise sõnul hüppas ta ehmatusest eemale ja kusagilt kaugemalt tuli kohale müüja. «Ta vaatas mind ja klaasikilde ning küsis - kas see läks katki. Ma ei tea, kas ta mõtles, et ma tegin selle meelega katki.» Naise sõnul ta seda riiulit ei märganud, sest see oli täiesti tühi. Ka ei olnud seda märgistatud. Müüjate jutust jäi talle aga  mulje, et see riiul oligi vigane ja seetõttu sellel midagi ei olnud. «Ka müüjad olid väga ehmatanud,» tõdes Inga.

Kaubamaja teenindus-ja personalidirektori Piret Suitsu sõnul oli tegemist ühe dekoratiivkosmeetika piirkonna väljapanekulaua  karastatud klaasist kaarja küljeriiuliga, mis on uputatud riiuli sisse s.t. ei ole väljaulatuv. «Väljapaneku mööbli  valmistamisel on turvalisuse ja kaupluse erinõuetega arvestatud, kuid mööbli purunemist mõnikord esineb,» selgitas Suitsu. Ta lisas, et antud  riiul oli valmistatud karastatud klaasist, mis katkiminekul sarnaselt autoklaasile puruneb peeneks puruks ning on purunemisel turvalisem võrreldes tavapärase klaasiga, kust tekivad teravad killud.

 «Mööbli või toote purunemisel on meie jaoks esimene prioriteet inimeste heaolu ning mitte kunagi ei ole süüdi juhtunus klient või teenindaja,» kinnitas Suitsu. Teenindajate sõnul kontrollisid nad antud situatsioonis, kas kliendiga on kõik hästi, ega ta viga ei saanud ning jätkati järgmiste klientide teenindamisega.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles