Rimi parim teenindaja: olen oma ameti üle uhke!

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nobedaim teenindaja Kerttu Aavik.
Nobedaim teenindaja Kerttu Aavik. Foto: Rimi

Tartu Rebase Rimi letitöötaja Kerttu Aaving tunnistati võistlusel «Nobenäpp 2013» Rimi grupi kaupluste parimaks teenindajaks.

Nobenäpu tiitli võitnud särav mustapäine Kerttu on töötanud Rimi kaubandusketis ligi üheksa aastat. «Olen oma ameti ja organisatsiooni üle uhke!» teatab ta.

Nobenäpu konkursil on Kerttu osalenud varemgi, kuid seekordne võit tuli talle meeldiva üllatusena. «See pole ainult minu võit, vaid minu toetava meeskonna võit,» ütleb värske Nobenäpu võitja veendunult.

Võistluse finaalis võlus žüriid Kerttu essee, kus ta kirjutas nõnda: «Ma soovin ka viie aasta pärast olla Rimile vajalik ja rõõmsameelne teenindaja, kes aitaks iga päev kaasa sellele, et meie poodi külastaks ikka rohkem ja rohkem toredaid kliente ning me suudame teha inimeste päevi pisut lihtsamaks.»

Kerttu paneb käe südamele ja ütleb, et see on nii, see tõesti on nii. «Mulle meeldib vahetu suhtlus ja inimeste teenindamine, naudin seda, kui saan kellegi tuju tõsta või kedagi naeratama panna. Ja seda ka kell pool kümme õhtul,» jutustab Kerttu õhinal.

Tegelikult oli tal soov Rimisse tööle minna juba 2003. aastal, kuid kahel järjestikusel aastal teda ei värvatud. «Kui siis 2005. aastal töötajat otsiti, jäi kaupluse juhatajale lauasahtlis minu CV silma,» lausub Kerttu. See, et ta on lõpetanud liha- ja vorstitoodete valmistaja eriala, oli tema puhul suureks plussiks. Proovitud sai ka erialast tööd, kuid vahetu suhtlus on Kerttut alati klienditeeninduse poole tõmmanud.

Klienditeeninduse töö kohta ütleb Kerttu, et seda ei saagi kõik teha, armastus selle vastu kas on või ei ole. Kas üheksa aasta jooksul on tekkinud ka tahtmine töökohta vahetada? «On ikka, sellised mõtted on tekkinud väga pingelise perioodi, näiteks pühade või kampaaniate ajal, kuid need mööduvad kiiresti,» kostab Kerttu. «Ent sellist mõtet, et lööks jalaga ukse kinni ja läheks maailma vallutama, pole veel pähe turgatanud.»

Kerttu sai Rimilt auhinnaks reisivautšeri väärtusega 960 eurot, mille üle on tal samuti väga hea meel, kuna siiani on ta on käinud vaid Soomes ja Rootsis. «Ma ei oska veel öelda, kuhu puhkama sõidan, kuid kindel on see, et lähen soojale maale talvisel ajal.»

Teenindaja amet Eestis alahinnatud

Rimi Eesti juhi Anders Lorentzsoni sõnul jõuavad Nobenäpu finaali jaeketi parimad teenindajad. «Oleme oma tublide teenindajate üle väga uhked. Teenindaja amet on raske ning täna Eestis kindlasti alahinnatud. Nobenäpu konkurss on hea võimalus premeerida neid kõige paremaid ja hinnatumaid teenindajaid,» lisas ta.

Rimi korraldab Nobenäpu võistlust alates 2007. aastat. Ühelt poolt on võistluse eesmärk toetada teenindustaseme järjepidevat arengut kauplustes, teiselt poolt ärgitada teenindajaid tõstma oma erialaste teadmiste ja oskuste taset. Nobenäpu finaali jõudnud teenindajatel vaja oli vaja läbida erinevaid katseid. Hinnati nende teadmisi erinevatest kaubamärgistustest ning toodete omadustest. Samuti pidid kõik finalistid pakkima kingitust ning kirjutama essee oma rollist ettevõttes. Lisaks hinnati kõiki finaliste pimeostu voorus, kus klient hindas teenindaja oskust kliendiga kontakti loomisel, kauba käsitlemisel ja arveldamisel.

Teise koha Rimi Nobenäpu konkursil saavutas Sillamäe Säästumarketi teenindaja Aina Blazkova ning tema auhinnaks on reisivautšer 770 euro väärtuses. Kolmanda koha võitis Veronika Keskküla Tartu Lõunakeskuse Rimist, kes sai auhinnatud reisivautšeriga 510 euro väärtuses.

Nobenäpu konkurss koosneb eelvoorust, poolfinaalist ja finaalist. Võistlusele kutsuti osalema kõiki Rimi ja Säästumarketi kaupluste teenindajaid. Võitlusele registreerus 177 teenindajat, kellest poolfinaali pääsesid 80 ja finaali 24 parimat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles