Klient: miks Säästumarket jaanide eel õlle hinnaga valetas?

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Säästumarketi reklaamleht.
Säästumarketi reklaamleht. Foto: Lugeja foto

Tarbija24 lugeja Valdek Tallinnast imestas Säästumarketi reklaamlehe üle, kus lubatakse A. Le Coqi õlut liitrihinnaga 0,8 eurot – kohvri maksumuse purkide arvuga jagades tuleb liitrihinnaks hoopis 1,26 eurot.

«Tänapäeval, kui kõik hinnad kallinevad – kodukulud, elekter ja toidukaup –, otsib tavaline inimene pidevalt kõige odavamaid pakkumisi. Enne jaanipühasid tuleb igasugustelt kauplustelt erinevaid sooduspakkumisi, kus palju liha ja jaanijooki sees,» kirjutas Valdek.

Ka Säästumarket saatis postkastidesse oma reklaamlehe, kust Valdek nägi, et saab neljapäevast pühapäevani jaanilaupäevaks hea hinnaga õlut osta. «Tavaliselt maksab pooleliitrine õllepudel juba ligi euro, nüüd lubatakse liiter kätte anda 80 eurosendi eest,» selgitas mees.

Siiski tekitas pakkumine Valdekus küsimusi ja ta tegi lihtsa arvutuse – selgus, et 9,99-euroseõllekohvri puhul tuleb liitrihinnaks ikkagi 1,26 eurot. «Kas see on normaalne, kui pood meelitab odava liitrihinnaga ostma ja siis tegelikult maksad üle 50 protsendi rohkem?» pahandas Valdek ja nentis, et tavaline inimene ei pane poes tähele, et tegelikult on õlu palju kallim.

Rimi Eesti Food selgitusel sattus kliendilehte vale A. Le Coq Premium õllekohvri liitrihind, küll aga oli märgitud õige kohvri hind. «Antud eksimust kliendilehes märkasime ka ise juba enne kampaania algust,» sõnas Rimi Eesti Food kommunikatsioonijuht Katrin Bats.

Batsi sõnul algas kampaania möödunud nädala neljapäeval ning koheselt pandi toodete juurde kauplustesse välja ka selgitavad sildid, mis viitasid õigele liitrihinnale. «Palume siinkohal kõikide õllesõprade ees vabandust. Kindlasti polnud tegemist tahtliku petmisega, vaid inimliku eksimusega,» toonitas kommunikatsioonijuht.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles