R-kiosk lööb kohvikutelt kliendid üle

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
R-kiosk
R-kiosk Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Kui varem oli R-kiosk tuntud kui «tubaka ja ajalehe kiosk», siis nüüd on peamisteks müügiartikliteks saanud hot dog, kohv ja croissant.

R-kiosk kavatseb lähima nelja aasta jooksul oma kioskivõrgustiku üle uuele kontseptsioonile viia ning see on ka põhjuseks, miks aeg-ajalt jälle mõni R-kiosk suletud on.

«Renoveerimiste peamiseks põhjuseks on see, et klientide ostukäitumine ja ostueelistused on ajas muutunud,» ütles R-kioski müügijuht Mauri Dorbek. Kui varem soetati kioskitest ennekõike värskeid ajalehti ja sigarette, siis nüüd ostetakse peamiselt söögi- ja joogipoolist. «Kindlasti on meie kontseptsioongia endiselt seotud ka ajakirjandusväljaanded ja erinevad teenused, kuid mahtude vahekorrad on muutunud,» märkis Dorbek.

Müügijuhi sõnul ei võimalda vanal kujul kioski ülesehitus tänaseid hitt-tooteid klientidele enam hästi pakkuda.

Hiljuti renoveeriti ja avati kioskid Laikmaa tänaval ning Viru Keskuse esimesel korrusel. Lähima kuu jooksul renoveeritakse ka Viru Keskuse bussiterminali kiosk. Lähiajal on veel ka plaanis muuta Tartus Kalda teel asuv kiosk «step-in» ehk sissekäidavaks kioskiks ning renoveerida Eedeni keskuses olev kiosk.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles